• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۵
  • شناسه خبر: 3277

آگاه‌سازی جامعه در پیشگیری از وقوع و گسترش آسیب‌های اجتماعی نقش موثری دارد

پیام ملت –معاون سیاسی،‌ امنیتی استانداری زنجان گفت: آگاه‌سازی جامعه به منظور پیشگیری از وقوع و شیوع آسیب‌های اجتماعی مهم می باشدکه اگر واقعیت‌های موجود در این حوزه نادیده گرفته و پوشانده شود، تبعات و پیامدهای ناگوا ...

پیام ملتمعاون سیاسی،‌ امنیتی استانداری زنجان گفت: آگاه‌سازی جامعه به منظور پیشگیری از وقوع و شیوع آ82337597-71230552سیب‌های اجتماعی مهم می باشدکه اگر واقعیت‌های موجود در این حوزه نادیده گرفته و پوشانده شود، تبعات و پیامدهای ناگواری درجامعه به دنبال خواهد داشت.

سید بیوک موسوی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، مهمترین دغدغه و تاکیدات مقام معظم رهبری را کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه عنوان و اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب به دلیل اهمیت و حساسیت موضوع آسیب‌های اجتماعی به شخصه بطور مستمر، اقدامات و برنامه‌های انجام شده در این حوزه را رصد و پیگیری می نمایند.
وی بر ضرورت همکاری و تعامل تمامی دستگاه‌های اجرایی استان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید و خاطرنشان کرد: دراین راستا باید از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در استان استفاده لازم صورت گیرد.
موسوی اقدامات انجام شده در حوزه آسیب‌های اجتماعی و موضوع مبارزه با مواد مخدر بعنوان یکی از این آسیب‌ها در کشور را چشمگیر و خیره‌کننده توصیف و یادآور شد: وزیر کشور به شخصه با برگزاری جلسات هفتگی و با پیگیری‌ها مجدانه، در راستای مبارزه با مواد مخدر تلاش می کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان افزود: معتادان متجاهر نیز چنانچه در قالب متکدیان یا افراد بی‌خانمان در سطح شهر حضور یابند، از سوی ماموران نیروی انتظامی جمع‌آوری و به مراکز اقامتی میان‌مدت و کمپ‌های ترک اعتیاد معرفی خواهند شد تا هیچ یک از شهروندان بویژه در این ایام سرد سال بی سرپناه نباشند.

موسوی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اهمیت ساماندهی افراد بی‌خانمان و متکدیان بویژه در ایام سرد سال، از شهرداری و متولیان این حوزه خواست تا نسبت به فراهم کردن امکان اسکان مناسب برای این افراد اهتمام جدی تری داشته باشند.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست