• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 3283

دشمنان برای عدم پیشرفت علمی کشورمان تلاش می کنند

پیام ملت–امام جمعه زنجان گفت: دشمنان در صدد ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت علمی کشورمان هستند. آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه  ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن است، اظ ...

پیام ملتامام جمعه زنجان گفت: دشمنان در صدد ایجاد مانع بر سر راه پیشرفت علمی کشورمان هستند.82367447-71288380

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با بیان اینکه  ۲۱ دی‌ماه سالروز شهادت شهید هسته‌ای مصطفی احمدی روشن است، اظهار کرد: ۲۱ دی ماه روز ننگینی در تاریخ برای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه استعمار انگلیس برای اسلام زدایی از کشورهای اسلامی طرح و توطئه های مختلفی را دنبال می کرد،افزود: ترور دانشمندان هسته ای ایران ار ننگین ترین اعمال حکومت های آمریکا و رژیم جعلی صهیونیستی است که در صدد بودند با این اقدامات قدرت علمی کشور را مهار کنند ولی در رسیدن با اهداف خود ناکام ماندند.

آیت‌الله خاتمی به دیدار نخبگان و مدال‌آوران دانشگاه صنعتی شریف با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار اداره آینده کشور را در سایه علم، توام با ایمان و معرفت عنوان کردند و فرمودند پیشرفت علمی کشور علاوه بر ایران برای سایر کشورهای اسلامی نیز سود می‌رساند.

امام جمعه زنجان خاطر نشان ساخت:اختلافات برخی از سران قوا به نفع ملت نیست و یک عده‌ای با اختلاف سران قوا در تربیون جنجال به پا می‌کنند که بازتاب آن به نفع ملت و انقلاب نیست.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست