• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۱۸
  • شناسه خبر: 3280

نسخه های پزشکان در مراکز درمانی تامین اجتماعی الکترونیکی شد

پیام ملت–مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: گام نخست پروژه حذف دفترچه ها و اعمال نسخه ها به شکل الکترونیکی در تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی در قالب برنامه ویدئو کنفرانس مدیر عامل سازمان تامین اجتماع ...

پیام ملتمدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: گام نخست پروژه حذف دفترچه ها و اعمال نسخه ها به شکل الکترونیکی در تمام مراکز درمانی تامین اجتماعی در قالب برنامه ویدئو کنفرانس مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور با ۷ استان نمونه به طور رسمی کلیدخورد.6407

علی محمدی افزود: بعد از اجرای سیستم مدیریت یکپارچه بیمارستانیمرحله نخست پروژه حذف  دفترچه های کاغذی و اعمال نسخه ها به شکل الکترونیکی، با هدف ثبت دقیق تر سوابق درمانی و سهولت دسترسی به این سوابق در کل کشور، هدفمندی روند پذیرش بیماران و همچنین صرفه جویی اقتصادی در صدور دفترچه های کاغذی در تمامی مراکز درمانی این سازمان شامل پنج درمانگاه، یک پلی کلینیک و ۲ بیمارستان، آغاز شد.
وی یادآورشد: مشکلات بسیار کوچکی در آغاز این طرح وجود داشت که با همت کارکنان پرتلاش مرتفع شده است.
محمدی به تمامی بیمه شدگان تاکید کرد: تا اطلاع بعدی بیماران در مراجعه به مراکز درمانی استان، دفترچه درمانی خود را به همراه داشته باشند اما نسخه های دارویی و خدمات پاراکلینیکی در سیستم به صورت یکپارچه ثبت و اقدام می شود.
مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان زنجان گفت: بر اساس این طرح بیماران بعد از دریافت نوبت از مراکز درمانی تابعه، به طور مستقیم با یک برگ پذیرش به پزشکان مراجعه و سایر مراحل درمان شامل تجویز و تحویل دارو و آزمایش ها به صورت الکترونیکی ثبت و انجام خواهد شد.
وی به پزشکان توصیه کرد: با ورود به سایت سازمان نظام پزشکی به نشانی Http://IRIMC.ORG نسبت به دریافت و تاییدیه امضای الکترونیکی که لینک آن در سایت مدیریت درمان استان زنجان نیز آمده است، اقدام کنند.
گفتنی است در اجرای این طرح به صورت غیر رسمی از ۱۷ آذر سالجاری همزمان با ۶ استان دیگر عملیات زیر ساختها و برنامه های نرم افزاری و سخت افزاری و آموزش پزشکان و کادر درمانی آغاز شده بود که با پیوستن ۱۲ استان دیگر تا پایان ماه جاری، تعداد استان های نسخه الکترونیکی به ۱۹ منطقه رسید.
این طرح تا پایان سالجاری در مراکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی همه استان های سراسر کشور عملیاتی خواهد شد.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست