• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۱
  • شناسه خبر: 3380

پیام تسلیت مجمع نمایندگان استان زنجان به مناسبت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی

پیام ملت– مجمع نمایندگان استان زنجان در پیامی ارتحال عالم مجاهد و یار دیرین امام، انقلاب، نظام و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند. در پیام پیام نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی آمده ...

پیام ملت مجمع نمایندگان استان زنجان در پیامی ارتحال عالم مجاهد و یار دیرین امام، انقلاب، نظام و رهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی82381499-71315105 را تسلیت گفتند.

در پیام پیام نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی آمده است؛

انالله و انا الیه راجعون

ارتحال جانکاه مبارز نستوه، عالم مجاهد و یار دیرین امام، انقلاب،نظام ورهبری، حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب تاثر و تالم فراوان گردید. ایشان دانشمندی بزرگ در عرصه های مختلف علمی و سیاسی بودند و همواره عمر پر برکت خود را در دفاع از نظام اسلامی ایران و در کنار امام راحل و مقام معظم رهبری سپری کردند.
این عالم نستوه در دوران پیش از انقلاب در پیروزی نهضت اسلامی ایران جانفشانی های بسیاری را انجام دادند و پس از آن نیز در دوران دفاع مقدس و همچنین در عرصه خدمات رسانی، توانستند کشور را در مسیر توسعه و آبادانی قرار داده و در راستای تعالی کشور بکوشند.
خدمات ارزشمند ایشان در مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، مجمع تشخیص مصلحت نظام، ریاست جمهوری و… بر کسی پوشیده نیست و در تمام دوران زندگی خود با وجود مسئولیت های سنگینی که بر عهده داشتند همواره در اعتلای نظام پر افتخار جمهوری اسلامی ایران کوشیدند.
مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی همواره یار صدیق مقام معظم رهبری بوده و با توجه به توطئه های دشمنان وخناسان، ایشان همواره مدافع نظام و رهبری بودند.
بزرگ‌مردی از میان ‌ما رفت و به پیر و مرادش امام راحل و یاران شهیدش پیوست. روحش شادویادش گرامی باد.
ارتحال ایشان را، که همزمان با سالروز وفات بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) و قیام تاریخی مردم قم در ۱۹ دی ماه سال ۵۶ بود، به مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران، خانواده آن مرحوم،تسلیت عرض نموده برای ایشان از درگاه حضرت احدیت علو درجات را مسئلت مینمائیم.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست