• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۲
  • شناسه خبر: 3415

شخصیت آیت الله هاشمی رفسنجانی ،در تاریخ انقلاب اسلامی تکرار نشدنی است

پیام ملت–مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان زنجان گفت:آیت االه هاشمی رفسنجانی با مدیریت دقیق و علمی توانست انقلاب اسلامی را از بحران ها نجات دهد،که این شخصیت تکرار نشدنی است. حجت الاسلام عنایت ا ...

پیام ملتمسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان زنجان گفت:آیت االه هاشمی رفسنجانی با مدیریت دقیق و علمی توانست انقلاب اسلامی را از بحران ها نجات دهد،که این شخصیت تکرار نشدنی است.

حجت الاسلام عنایت الله  شامی در گفتگو با خبرنگار پیام ملت اظهار داشت:  آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران مبارزات قبل از انقلاب اسلامی نقش ویژه ای داشته به طوری که درایت و عقلانیت وی برای آحاد جامعه روشن است .

وی ادامه داد:آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان یک شخصیت تاثیر گذار در انقلاب اسلامی به راحتی توانست در جریان های ضد انقلابی،جریان های  سلطنت طلبانه و جریان نفاق با برخوردهای منطقی خود مانع از به انحراف کشیده شدن نظام جمهوری اسلامی شود.

حجت الاسلام عنایت الله  شامی،با تاکید بر اینکه آیت الله هاشمی رفسنجانی  بزرگترین ستون و پایه هایی مهم انقلاب اسلامی به شمار می آید،افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی  به عنوان شخصیت محوری در جایگاه های مختلف به عنوان نزدیک ترین فرد به امام راحل(ره)و مقام معظم رهبری ، جایش همیشه خالی است و هیچ گاه پرنمی شود.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه های آزاد استان زنجان ادامه داد:حضور تمامی جناح های سیاسی اعم از اصلاح طلبان و اصول گرایان در مراسم تشییع پیکر آیت الله هاشمی قابل تحسین بوده و این نشان از قدر دانی مردم از زحمات بی دریغ ایشان است.

وی به حضور تاریخ ساز  مردم در تشییع جنازه ایشان وبازتاب جهانی این مراسم اشاره کرد و گفت:بسیاری از کشورهابه ابراز پیام تسلیت نسبت به شخصیت ، مدیریت و دانایی این عالم بزرگ اعتراف نمودند.

حجت الاسلام شامی خاطر نشان ساخت: فقدان آیت الله هاشمی رفسنجانی موجب اندوه قلب رهبر معظم انقلاب بوده به طوری که ایشان یار دیرین و همیشگی خود را از دست دادند .

وی تاکید نمود:شخصیت ایشان در عرصه انقلاب اسلامی قابل تحسین و ماندگار بوده و همیشه تفکر این یار دیرین امام (ره)زنده است

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست