• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۳
  • شناسه خبر: 3438

پیشبرد انقلاب اسلامی نیازمند وحدت همه جانبه است

پیام ملت –نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:  پیشبرد انقلاب اسلامی  نیازمند وحدت همه جانبه است و  برای این امر کارهای مهمی انجام شده و نباید در این زمینه  مردم را ناامید کنیم. آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای ...

پیام ملتنماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت:  پیشبرد انقلاب اسلامی  نیازمند وحدت همه جانبه است و  برای این امر کارهای مهمی انجام شده و نباید در این زمینه  مردم را ناامید کنیم.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جلسه شورای اداری استان زنجان ضمن تسلیت به مناسبت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: ما باید در دادگاه عدل الهی پاسخگوی رفتار و عمکردمان باشیم  و در آن دادگاه دیگر حق اعتراض نداریم،  ونمی‌توانیم بگوییم، در آنجا سیاسی یا جناحی عمل شده است.

وی، با تاکید بر اینکه مؤمن واقعی باید در برابر ناملایمات قدرت ایستادگی داشته باشد،ادامه داد:فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی باید  مایه وحدت و انسجام در جامعه  باشد و اقتدار ما را بیشتر کند.

آیت الله خاتمی ، به مراسم میلیونی تشییع جنازه آیت الله هاشمی رفسنجانی اشاره کرد ویادآور شد:  مراسم تشییع جنازه ایشان  هزاران تفسیر داشت، و آن چیزی که نشان

داده می‌شود، تنها یک هشتم از آن است و بقیه باید در سینه‌ها بماند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: در روزنامه‌ها تعابیری بود که از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به عنوان امیرکبیر و مدرس یاد کرده بودند، اما ایشان فراتر از این نام ها هستند.

وی ، با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب، انقلابی شدن خوب است، اما هنر نیست، تصریح کرد: زمانی بود که فقط داشتن رساله امام خمینی (ره) ۶ ماه زندان داشت.

آیت‌الله خاتمی اظهار داشت:نباید به خاطر اشکالاتی  که هست مردم را ناامید ‌کنیم و اگر کسی اشتباهی کرده آن را به انقلاب ربط ندهیم زیرا اگر انقلاب بشکند تا ۱۰۰ سال نمی‌توانیم آن را ترمیم نماییم پس باید همه ما در برابر

پیشبرد اهداف انقلاب احساس تکلیف کنیم.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بارها گفته‌اند که رهبری عشق من بود، افزود: نباید ما به یک کودک که شناختی ندارد، بگوییم هاشمی با رهبری زاویه داشت.

وی،  با تاکید بر اینکه نباید  انصاف را در قضاوت کردن  افراد فراموش کنیم ،افزود: کجای دنیا گفته شده که وقتی جناحی می‎رود، باید تا آبدارچی آن عوض شود که اینگونه اقدامات اصلا قابل قبول نیست.

آیت الله خاتمی گفت:امام جمعه باید عامل ایجاد  انسجام و وحدت در جامعه باشد، و از سخنانی که موجب دو قطبی شدن جامعه و ایجاد تنش در آن کند، خودداری نماید که بنده در پنج سال گذشته تلاش نموده ام به قصد قربت

وظیفه ام را به درستی انجام دهم.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست