• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۶
  • شناسه خبر: 3522

۴۲ درصد از پروژه های عمرانی استان از برنامه زمان بندی عقب است

پیام ملت–سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت:متاسفانه ۴۲ درصد از پروژه های استان زنجان از برنامه زمان بندی عقب است و مدیران دستگا های اجرایی باید  در این زمینه برای دریافت سهم استان ازوزارتخانه های مربوطه ...

پیام ملتسرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان گفت:متاسفانه ۴۲ درصد از پروژه های استان زنجان از برنامه زمان بندی عقب است و مدیران دستگا های اجرایی باید  در این زمینه برای دریافت سهم استان ازوزارتخانه های مربوطه تلاش نمایند.

حمید نپاتچیان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان اظهار داشت:کارشناسان برنامه و بودجه ،نمایندگان دستگا های اجرایی ،و مسئولین دفتر فنی استانداری به صورت تیمی و موردی از پروژه ها بازدید و موارد فنی را ارزیابی می کنند.

وی ادامه داد:تاکنون از ۲۲۰ پروژه در استان بازدید به عمل آمده است به طوری که از پروژه های در دست احداث ۴۴درصد مطابق برنامه زمان بندی ،۴۲ درصد عقب تر از برنامه زمان بندی و ۱۴ درصد نیز تقدم پیشرفت فیزیکی داشته اند.

سرپرست سازمان برنامه و بودجه استان زنجان با اشاره به اینکه  میزان بودجه سال گذشته پروژه های استان زنجان، ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است،تصریح نمود:بیشترین بودجه در نظر گرفته شده در سال گذشته برای پروژه های ملی استانی مربوط به سازمان آب و منطقه ای به میزان ۲۶ میلیارد ریال و کمترین میزان بودجه مربوط به دانشگاه تحصیلات تکمیلی استان به میزان ۵ میلیارد ریال بوده است.

انتهای خبر/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست