• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 3586

افتتاح ۹۷ پروژه به مناسبت دهه فجر در شهرستان ابهر؛عملیات اجرایی ۲۲ پروژه آغاز می‌شود

پیام ملت– فرماندار ابهر گفت: در دهه فجر سال ۹۵ ، تعداد ۱۱۹ پروژه در مجموع با اعتباري بالغ بر ۵۲۶۵۰۵ میلیون ریال براي افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آماده می‌باشد. علی حیدری با اشاره به برنامه‌های فرمانداری ابهر در دهه ...

پیام ملت فرماندار ابهر گفت: در دهه فجر سال ۹۵ ، تعداد ۱۱۹ پروژه در مجموع با اعتباري بالغ بر ۵۲۶۵۰۵ میلیون ریال براي افتتاح و آغاز عملیات اجرایی آماده می‌باشد.

علی حیدری با اشاره به برنامه‌های فرمانداری ابهر در دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: از این تعداد ۹۷ پروژه با اعتبار ۵۱۶۹۰۵ میلیون ریال برای افتتاح بوده و عملیات اجرایی ۲۲ پروژه  نیز با اعتبار ۹۶۰۰ میلیون ریال نیز آغاز می‌شود.

وی بیان کرد: تعداد ۶۱ پروژه با اعتبار ۱۳۷۵۱۰ میلیون ریال از منابع ملی، تعداد ۱ پروژه با اعتبار ۱۰۰۰۰ میلیون ریال از منابع استانی، تعداد ۳ پروژه با اعتبار ۱۱۸۰۰ میلیون ریال از محل تسهیلات بانکی و تعداد ۳۸ پروژه با اعتبار ۳۶۷۱۹۵ میلیون ریال از سایر منابع اعتباري تأمین شده است.

فرماندار ابهر با از مجموع ۱۱۹ پروژه شهرستان ابهر که در دهه تعداد ۷۶ پروژه با اعتباري بالغ بر ۱۳۱۸۱۰ میلیون ریال به مناطق روستایی اختصاص دارد، عنوان کرد: از مهمترین پروژه‌ها می‌توان به افتتاح ۴ طرح در زمینه فضاهاي آموزشی شهرستان ابهر اشاره کرد.

حیدری در توضیح جزئیات پروژه‌ها گفت: در راستاي برنامه توسعه سلامت عمومی ۳ پروژه پایگاه سلامت و مراکز جامع سلامت با اعتبار ۴۵۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد . وی ادامه داد: به منظور توسعه و بهسازي زیرساختهاي فیزیکی مناطق روستایی شهرستان، براي نخستین بار، تعداد ۵۱ عنوان طرح جدولگذاري، زیرسازي و آسفالت‌ریزي در ۳۹ روستاي بخش مرکزي شهرستان با اعتباري بالغ بر ۶۶۲۱۰ میلیون ریال توسط دهیاريهاي شهرستان با نظارت بخشداري مرکزي شهرستان ابهر به بهره برداري می‌رسد.

فرماندار شهرستان ابهر به پروژه‌های گاز رسانی در این شهرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: ۱۷ پروژه گازرسانی با اعتباري بالغ بر ۲۰۴۵۳ میلیون ریال در روستاهاي شهرستان ابهر افتتاح می‌شود.

وی گفت: در ایام دهه مبارك فجر ۶ پروژه مهم سرمایه گذاري شهرستان در بخش صنعت و کشاورزي با اشتغال‌زایی ۱۷۳   نفر و۳۲۳۱۷۵  میلیون ریال سرمایه‌گذاري در قالب تسهیلات بانکی و آورده شخصی بوده که از این تعداد ۴ پروژه در زمینه صنعت، معدن و تجارت و ۲ پروژه در زمینه صنایع کشاورزي است.

حیدری در پایان خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا، مصاحبه تلویزیونی با صدا وسیما، تجلیل از پزشکان در طرح تحول نظام سلامت، مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و هنري، گلباران مزار شهدا، نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و حضور و سخنرانی در نماز عبادي و سیاسی جمعه از دیگر برنامه‌های فرمانداری ابهر در دهه فجر امسال است.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست