• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۲۹
  • شناسه خبر: 3581

تزریق بودجه ۳۰۰ میلیارد تومانی به پروژه سبزه‌میدان از ،عهده شهرداری خارج است

پیام ملت –عضو شورای شهر زنجان گفت:برای اجرای پروژه سبزه میدان در مدت ۴ سال ،بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تزریق این میزان از عهده شهرداری زنجان خارج است. عباس راشاد در جلسه علنی شورای شهرزنجان  با بیا ...

پیام ملتعضو شورای شهر زنجان گفت:برای اجرای پروژه سبزه میدان در مدت ۴ سال ،بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تزریق این میزان از عهده شهرداری زنجان خارج است.

عباس راشاد در جلسه علنی شورای شهرزنجان  با بیان اینکه سالانه باید بیش از ۷۰ میلیارد تومان به پروژه سبزه میدان هزینه شود اظهار داشت: مسیر انتخاب شده برای ایجاد این پروژه اشتباه است چرا که با ادامه این روند این پروژه به پروژه چند صد ساله تبدیل خواهد شد.

وی ادامه داد:اگر یک سرمایه کلان برای اجرای پروژه سبزه میدان هزینه کنیم در آینده این پروژه به زخمی چرکین در شهر تبدیل خواهد شدو بایستی شهردار از این مسیر اشتباه برگردد.

این عضو شورای شهر  زنجان تاکید کرد:این پروژه را در مقطع فعلی می توان  با هزینه ۵ تا ۶ میلیارد تومان ساماندهی کرد و اجرای طرح تهیه شده برای آن را منوط به آینده و تامین اعتبار نمود .

راشاد ،با اشاره به اینکه ،  جانمایی لازم به منظور احداث بازارچه خرید و فروش طیور زنده انجام شده و مباحث مورد نیاز برای بازارچه مذکور در جلسات متعدد مورد بحث و بررسی قرار گرفته است، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری آنفولانزای حاد پرندگان خرید و فروش طیور زنده به صورت غیراصولی انجام می شود که افتتاح بازار ماکیان فرصتی است که ما براحتی بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم.

وی تصریح کرد:ساماندهی و احداث بازارچه ماکیان نقش تاثیرگذاری در ارائه تولیدات خانگی و محصولات روستاهای اطراف زنجان دارد،اما متاسفانه  محلی که به منظور خرید و فروش ماکیان در نظر گرفته شده مسائل بهداشتی از سوی افراد رعایت نمی‌شود.

این عضو شورای شهر  به وجود ساختمان مخروبه در نزدیکی محل مورد نظر برای بازار ماکیان اشاره کرد و افزود:آن‌هایی که نگران فعالیت بازار ماکیان هستند، بایداز وضعیت کسانی در ساختمان مخروبه در ضلع شرقی بازار  زندگی می‌کنند نگران شوند،زیرا وجود چنین مشکلاتی به نوعی اهانت به مردم است.

راشاد ،ساماندهی اصناف را از جمله الزامات شهری زنجان دانست و خاطر نشان ساخت: مطالعات لازم برای ساماندهی و راه اندازی بازار خودرو دز زنجان انجام شده که امیدواریم این بازار تا پایان سال جاری افتتاح شود.

انتهای خبر/ع

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست