• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۳۰
  • شناسه خبر: 3606

در استان زنجان زیر ساخت های لازم برای توسعه وجود دارد

پیام ملت–نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استان زنجان بخش عمده‌ای از زیرساخت‌‌ها برای توسعه را داراست  و امیدواریم به لحاظ توان علمی وزیر و وزارتخانه در سرعت‌بخشی به وعده‌های رئیس جمهوردر زمینه  تبدیل شدن استان ...

پیام ملتنماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: استان زنجان بخش عمده‌ای از زیرساخت‌‌ها برای توسعه را داراست  و امیدواریم به لحاظ توان علمی وزیر و وزارتخانه در سرعت‌بخشی به وعده‌های رئیس جمهوردر زمینه  تبدیل شدن استان زنجان به قطب آی‌تی در کشوربرسیم.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی پیش از ظهر امروز در دیدار با محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار کرد: وجود وفاق و همدلی بین مدیران استان زنجان همیشه ستودنی بوده  به طوری که  مردم استان  ما همیشه در صحنه هستند و همیشه میانگین شرکت مردم در مسائل اجتماعی از میانگین کشوری بالا بوده است.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در صحنه  از اول انقلاب تاکنون  مشهود بوده ادامه داد: استان زنجان  ۳ هزار شهید دارد، این در حالی است که در آن دوران استان  حدود ۷۰۰ هزار جمعیت داشته است.

آیت الله خاتمی ،مردم استان زنجان  را مردمانی شریف و متدین دانست ،و افزود: خدماتی که دولت در این مدت انجام داده است با وجود همه موانعی که دشمن ایجاد کرده، نتیجه‌بخش است.

وی یادآورشد:ایستادگی در مقابل دشمنان نظام جمهوری اسلامی امری مهم است.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست