• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۰-۳۰
  • شناسه خبر: 3610

دستور رییس جمهوری به وزیر کشور برای رسیدگی به علل حادثه ساختمان پلاسکو در اسرع وقت

پیام ملت– رییس جمهوری با ابراز تاسف و تاثر از حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد به وزیر کشور دستور داد تا در اسرع وقت علل حادثه و مسوولیت حادثه بررسی و ...

پیام ملت رییس جمهوری با ابراز تاسف و تاثر از حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان شد به وزیر کشور دستور داد تا در اسرع وقت علل حادثه و مسوولیت حادثه بررسی و گزارش شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی امروز” پنجشنبه” همچنین به عبدالرضا رحمانی فضلی دستور داد تا نسبت به رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب دیدگان توسط نهادهای مسئول اقدام فوری صورت پذیرد.
متن دستور حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر رحمانی فضلی
وزیر محترم کشور
حادثه آتش سوزی و فروریزی ساختمان پلاسکو تهران که موجب جان باختن و مصدوم شدن تعدادی از هموطنان عزیز شده است، مایه تأسف و تأثر گردید. مقتضی است در اسرع وقت،‌علل حادثه و مسئولیت حادثه بررسی و گزارش شود و نسبت به رسیدگی به مجروحان و جبران خسارات آسیب دیدگان توسط نهادهای مسئول اقدام فوری صورت پذیرد.
حسن روحانی

ساختمان پلاسکو تهران ساعت هشت صبح امروز دچارآتش سوزی شد و در ساعت ۱۱:۳۰ به دلیل گسترش وسرایت آتش سوزی به صورت عمودی فروریخت.
دراین حادثه ۳۷ نفر دچار مصدومیت شده که به سرعت به مراکز درمانی انتقال داده شدند و ۳۰ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.
ساختمان پلاسکو تهران درسال ۱۳۴۰ در ۱۷ طبقه به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست