• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۲
  • شناسه خبر: 3629

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره شکوه و شکیبایی زنجان ،حضور خواهند یافت

پیام ملت-مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت  در اختتامیه سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی در زنجان حضور خواهند یافت. ناصر مقدم در گفتگو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه ...

پیام ملت-مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای شرکت  در اختتامیه سومین جشنواره ملی شکوه شکیبایی در زنجان حضور خواهند یافت.

ناصر مقدم در گفتگو با خبرنگار پیام ملت با بیان اینکه ،مراسم افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه ۶ بهمن ماه  در فرهنگسرای امام خمینی(ره) با حضور معاون قرآنی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود،افزود: روز پنجشنبه دکتر صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به زنجان سفر می کند و در شورای اداری این استان حاضر می شود.

وی ادامه داد: بعد از ظهر ۶ بهمن ماه نیز  ، مراسم مشاعره در مسجد زینبیه اعظم زنجان با حضور دکتر اسماعیل آذر برگزار می شود و اختتامیه جشنواره ملی شکوه شکیبایی نیز  روز هفت بهمن با حضور منتخبان جشنواره و شاعران و داستان نویسان بنام ملی برگزار خواهد شد.

مقدم ، با  اشاره به اینکه ،با برگزاری سومین دوره جشنواره شکوه شکیبایی به مناسبت میلاد حضرت زینب(س)، این شهر و استان حال و هوای شکوه زینبی می گیرد،یادآور شد: جشنواره شکوه شکیبایی در بخش های مقاله، دلنوشته فارسی و ترکی، شعر فارسی و ترکی، داستان فارسی و ترکی برگزار می شود و تاکنون نیز ٧٠٠اثر در رشته های مختلف  به دبیرخانه این جشنواره در زنجان ارسال شده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد:آثار ارسال شده به این جشنواره  در محورهای ابعاد شخصیتی و رفتاری حضرت زینب(س)،جنبه های عرفانی حضرت زینب(س)، نقش و جایگاه اجتماعی حضرت زینب(س)، نگاه زیبا شناختی حضرت زینب(س)، بصیرت شجاعت و ظلم ستیزی حضرت زینب(س) و مدیریت جهادی و مسئولیت پذیری حضرت زینب(س)بوده است.

مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان خاطر نشان ساخت: سال گذشته ٢٠٠ اثر به دبیرخانه این همایش در زنجان ارسال شد و امسال هم در مجموع از ٣٠ نفر به عنوان نفرات برگزیده تجلیل خواهد شد.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست