• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۲
  • شناسه خبر: 3624

۲۲بهمن، نماد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است

پیام ملت –معاون سیاسی- امنیتی استانداری زنجان گفت: ۲۲بهمن نماد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و روز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و انقلاب همانند یک کشتی است و هر ضربه و خدشه ای که به انقلاب وارد شود، بی شک همه مردم ضربه ...

پیام ملتمعاون سیاسی- امنیتی استانداری زنجان گفت: ۲۲بهمن نماد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و روز پیروزی انقلاب اسلامی بوده و انقلاب همانند یک کشتی است و هر ضربه و خدشه ای که به انقلاب وارد شود، بی شک همه مردم ضربه و آسیب آن را خواهند دید.

سید بیوک موسوی در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر استان به اهمیت گرامیداشت ایام الله دهه فجر بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری و بزرگان نظام اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی، انقلاب گُل در برابر گلوله و انقلاب مهر، محبت، عشق، دوستی و وحدت است..

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی متعلق به همه آحاد و گروه های مردم است، ابراز کرد: ممکن است در میان برخی از مدیران و برنامه ریزان مراسم، اختلاف دیدگاه در مورد نحوه برگزاری گرامیداشت این ایام وجود داشته باشد، اما نباید این اختلاف ها را در انقلاب دخیل کرد.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان بر ضرورت پرهیز از برخی بداخلاقی ها تاکید نمود و گفت: وجود بد اخلاقی ها در زمینه های مختلف در کشور شایسته نیست و نباید با انجام برخی اقدامات و بداخلاقی ها، اذهان مردم را مخدوش کرد.

موسوی با بیان اینکه همه ما فرزندان انقلاب هستیم، بر ضرورت رعایت اخلاق در جامعه تاکید کرد و گفت: بی اخلاقی ها از سوی هرکس که باشد، قابل قبول نیست.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان با بیان اینکه خدمتگزاران نظام باید به حق و حقوق مردم و رعایت مصرف بیت المال توجه ویژه ای داشته باشند، بیان کرد: آن مدیری که املاک و حقوق نجومی دریافت می کند، مدیری که با استفاده از ارز دارو اقدام به واردات اقلام دیگر می کند، آن مدیری که به اموال عمومی لطمه وارد نموده و در زمان مدیریت او، تخلفاتی در حوزه مدیریتی اش روی دهد، وقتی بگوید من نوکر مردم هستم، این اقدامات در منافات با نوکری و خدمتگزاری به مردم است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت حضور گسترده و پرشور مردم در مراسم راهپیمایی ایام الله دهه فجر تاکید کرد و یادآور شد: امسال نیز مردم ایران همانند سنوات گذشته با شور و نشاط در برنامه‌های دهه فجر و همچنین مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور خواهند داشت.

موسوی خاطر نشان کرد: مصادف بودن مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال با نماز شکوهمند جمعه، موضوعی است که لازم است مورد توجه قرار گیرد تا رفت و آمد به مراسم راهپیمایی و اقامه نماز جمعه برای عموم مردم با سهولت انجام گیرد.

معاون سیاسی-امنیتی استانداری زنجان افزود: انتخاب سخنران یکی از موضوعات مهم در برگزاری ویژه‌ برنامه مراسم پیروزی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود که این امر پس از تایید نهایی، اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل عظیم کمک‌های مردم استان به مدافعین حرم اشاره کرد و گفت: باید خیرخواهی و نوع دوستی مردم استان را در کمک‌های بی شمار به مدافعین حرم و مردم بی دفاع سوریه قدر بدانیم.

موسوی ادامه داد: مساله مدافعین حرم، نماد اقتدار و افتخار برای ایران در تاریخ است و هیچ وقت این کشور  این چنین در مرزهای خارجی بروز و ظهور نداشته که این امر ناشی از درایت و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری و تلاش و جانفشانی نیروهای خدوم نظام است.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست