• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۳
  • شناسه خبر: 3659

باید به مطالبات مردمی توجه بیشتری شود

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: با مطرح شدن هر موضوع، بر مطالبات مردمی افزوده می شود پس شایسته است بعد از قطعی شدن کارها این موضوع با مردم در میان گذاشته شود و به مطالبات آنها توجه شود. اسدالله درویش امیری روز یکشنبه ...

پیام ملتاستاندار زنجان گفت: با مطرح شدن هر موضوع، بر مطالبات مردمی افزوده می شود پس شایسته است بعد از قطعی شدن کارها این موضوع با مردم در میان گذاشته شود و به مطالبات آنها توجه شود.
اسدالله درویش امیری روز یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان زنجان، افزود: با مردم صادقانه برخورد کنیم. اینکه مدام به توقعات مردم دامن بزنیم کار خوبی نیست و باید یک بار طرح‌ها را مرور کنیم و اگر قابلیت انجام آن در استان نبود به مردم صادقانه بگوییم.
وی با بیان اینکه در برخی زمینه‌ها نیازمند توجه بیشتر هستیم، خاطر نشان کرد: باید گفت که بدون اغراق در طرح رونق و پرداخت تسهیلات و در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید توفیق خوبی داشتیم و اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است.
استاندار زنجان تاکید کرد: باید انصافا بگوییم وضعیت کسب و کار در استان بهبود یافت و تعدیل نیروهای استانی متوقف شد.
درویش امیری ادامه داد: همچنین مشکلات واحدها برطرف شده و در کارگروه، اقدامات موثری صورت گرفته است.
وی به بهبود وضعیت کسب و کار در این استان اشاره کرد و گفت: با وضعیت اقتصادی بی ثباتی که وجود داشت، مشاغل از امنیت شغلی و واحدهای تولیدی از آینده روشنی برخوردار نبودند.
استاندار زنجان تصریح کرد: عملکرد مدیران در ستاد رونق اقتصادی و اقتصاد مقاومتی تحلیل و پس از جمع بندی به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی کشور ارسال شود.

درویش امیری به شایعه نبود صرفه اقتصادی در خصوص پتروشیمی اشاره کرد و افزود: تمام مستندات و مدارک این شرکت را به شخصه بررسی کرده ام و می دانم که در صورت بهره برداری از آن علاوه بر دستیابی به سود اقتصادی کلان، می توان به فرصت های اشتغالزایی بالایی هم دست یافت.
وی افزود: در خصوص پروژه های اقتصاد مقاومتی در بخش راه، انتظار می رفت دستگاه مربوطه با سرعت و جدیت بیشتری وارد شود و هم اکنون نیز باید مسئولان این دستگاه با اتمام فصل سرما موضوع را با سرعت بالاتری پیگیری کنند.
استاندار زنجان یاد آور شد: لزوم بیان واقعیت های پروژه ها و آمارهای حقیقی به مردم باید توجه بیشتر شود زیرا این موضوع زمینه ساز کاهش انتطارات مردم و آسوده خاطر شدن خود مدیران خواهد بود.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست