• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۹
  • شناسه خبر: 3734

راه آیت الله هاشمی در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه خواهد داشت

پیام ملت– تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به مناسبت انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای تصریح کردند: این انتصاب نوید بخش ادامه راه آی ...

پیام ملت تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان به مناسبت انتصاب دکتر علی اکبر ولایتی به عنوان رئیس هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی طی بیانیه‌ای تصریح کردند: این انتصاب نوید بخش ادامه راه آیت الله هاشمی در این دانشگاه است.

در این بیانیه که از سوی شورای سیاست گذاری تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد استان زنجان، تشکل اسلامی سیاسی امید،کانون اسلامی دانشجویان مستقل طلوع، مجمع دانشجویی فاطمیون و انجمن اسلامی دانشجویی مستقل عادل دانشگاه آزاد اسلامی زنجان صادر شد، آمده است: رهبر معظم انقلاب و رفیق دیرین و همیشگی آیت الله هاشمی رفسنجانی به خوبی نقش دانشگاه آزاد اسلامی را خطیر دانسته و لزوم جایگزینی سریع برای آیت الله هاشمی رفسنجانی را تدبیر کردند، اگر چه هیچ کسی جای او را نمی تواند بگیرد اما با انتخاب یار سال های انقلاب، جنگ و سازندگی آیت الله، یعنی جناب آقای دکتر علی اکبر ولایتی، چراغ راه آیت الله هاشمی را روشن نگاه داشتند.

این بیانیه می افزاید: حضور دکتر ولایتی که سالها همراه آیت الله هاشمی بوده و در کنار ایشان در فراز و نشیب های دوران طولانی انقلاب خدمت کرده است، ما را دلگرم می کند که راه هاشمی همواره ادامه خواهد داشت.
تشکل های اسلامی سیاسی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان در این بیانیه تصریح کردند: امید است که راه آیت الله هاشمی رفسنجانی با سکانداری جناب آقای دکتر ولایتی و مدیریت مدبرانه و حسابگرانه ی جناب آقای دکتر میرزاده ادامه یابد.
در فراز دیگری از این بیانیه آمده است: فقدان حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی، جانسوز و فراموش ناشدنی است، این تکیه گاه امن برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اگرچه اکنون در میان ما نیست اما راهش ادامه دارد.
این بیانیه با بیان اینکه آیت الله هاشمی همواره مرد روزهای سخت بود، می افزاید: از روزی که ایشان در مقابل تنگ نظری و کینه جویی و قدرت طلبی جمعی خناس ایستاد تا دانشگاه آزاد اسلامی نابود نشود تا روزی که سکان مدیریت و ریاست دانشگاه را به مردی کار آزموده داد تا سال های خرابی جنگ سیاسی را با سازندگی ترمیم کند ولی در روزهایی که نوید لحظه های تاریخ ساز را می داد ناگهان دستش از این جهان فانی کوتاه شد و این واقعه جانسوز دوستداران آیت الله را در اندوه فرو برد.
آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی ۱۹ دی ماه سال جاری بر اثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت.
وی در زمان حیاتش سمت های زیادی از جمله فرماندهی جنگ تحمیلی، رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس جمهوری و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را بر عهده داشت.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست