• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۰۹
  • شناسه خبر: 3742

زنگ انقلاب در مدارس زنجان نواخته می شود

پیام ملت– مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: روز سه شنبه همزمان با ۱۲ بهمن زنگ انقلاب در مدارس زنجان همزمان با ورود تاریخی امام به ایران به صدا درمی آید. مرتضی تمجیدی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظه ...

پیام ملت مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: روز سه شنبه همزمان با ۱۲ بهمن زنگ انقلاب در مدارس زنجان همزمان با ورود تاریخی امام به ایران به صدا درمی آید.

مرتضی تمجیدی صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران اظهار کرد: اجرای برنامه های دهه فجر با محوریت اطلاع رسانی در حوزه مسائل مربوط به دهه فجر و آموزش و پرورش خواهد بود.

وی با بیان اینکه لازم است دانش آموزان در کنار یادگیری سایر علوم با گذشته تاریخ شکوهمند کشورشان آشنا شوند، افزود: دهه فجر فرصت مناسبی برای آشنایی دانش آموزان با ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل و شهدا می باشد..

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه برای اجرای برنامه های دهه فجر از تمامی ظرفیت های داخل و خارج سازمان استفاده شده است خاطر نشان کرد: این برنامه ها با محوریت تشکل های دانش آموزی نظیر شورای دانش آموزی، بسیج دانش آموزی و اتحادیه ی انجمن های دانش آموزی خواهد بود.

تمجیدی با بیان اینکه برای ایام دهه فجر برنامه های مختلفی پیش بینی شده است تصریح کرد: روز سه شنبه همزمان با  ۱۲ بهمن ماه زنگ انقلاب با حضور مهمانان کشوری و مسئولین استانی در تمام مدارس راس ساعت۹:۳۳ نواخته خواهد شد.

وی به برنامه های اجرایی در ایام دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح نمایشگاه کتاب، برپایی جنگ شادی در کانون فرهنگی و تربیتی، افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب، مسابقات ورزشی، عطرافشانی مزار شهدا، یادواره شهدای انقلاب و تجلیل از خانواده های شهدای فرهنگی از جمله این برنامه ها می باشد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان از برگزاری نشست های سیاسی فرهنگی در مدارس خبر داد و افزود: برپایی نمایشگاه هایی از دست ساخته ها و دستاوردهای دانش آموزان برگزاری، محافل انس با قرآن کریم و تجلیل از برگزیدگان مسابقات فرهنگی هنری افتتاح نمایشگاه کتاب، برپایی جنگ شادی در کانون فرهنگی، تربیتی و ورزشی از اهم این برنامه هاست.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست