• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۰
  • شناسه خبر: 3771

کشور از ظرفیت بالایی برای فعالیت سمن‌ها برخوردار است

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ظرفیت های بسیار بالایی در کشور برای فعالیت سمن ها وجود دارد و در استان زنجان نیز حضور جوانان توانمند را  در فعالیت های این سمن ها شاهد هستیم. سیدبیوک موسوی در حاش ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: ظرفیت های بسیار بالایی در کشور برای فعالیت سمن ها وجود دارد و در استان زنجان نیز حضور جوانان توانمند را  در فعالیت های این سمن ها شاهد هستیم.

سیدبیوک موسوی در حاشیه نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان‌های مردم‌نهاد استان زنجان در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه  سمن ها موتور محرکه توسعه اجتماعی هستند، اظهار کرد: تشکل های مردم نهاد می توانند به عنوان موتورهای محرک نقش بسزایی در توسعه اجتمعای جامعه داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگزاری این نمایشگاه ها می تواند در ایجاد تعامل بین سمن ها بسیار موثر باشد، افزود: نمایشگاه‌هایی از این دست فقط بخشی از توانمندی‌های سمن‌ها را نشان می‌دهد

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه در بحث سمن‌ها هنوز کار برای انجام وجود دارد، خاطرنشان کرد: آمارها نشان از افزایش فعالیت و ظرفیت سمن‌ها نسبت به دوره قبل دارد  وایجاد این تشکل‌ها موجب ایجاد خیر و برکت در جامعه می شود

موسوی به استفاده حداکثری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد استان اشاره کرد و گفت: آمارها نشان‌دهنده افزایش فعالیت و ظرفیت سمن‌ها نسبت به دوره قبل است و امیدواریم این تشکل‌ها موجب ایجاد خیر و برکت در جامعه باشد. این در حالی است که با وجود پتانسیل‌های استانی به ویژه انرژی بالایی که جوانان، زنان و مردان دارند، می‌توان بسیاری از مشکلات و معضلات اجتماعی را به حداقل رساند.

وی با بیان اینکه این سازمان های مردم نهاد در متن جامعه حضور دارند، تصریح کرد: سمن ها ممکن است برخی از مواقع، مشکلات و موانع را بهتر از دستگاه اداری مشاهده کنند و می توانند چراغ راه برای دستگاه های اجرایی باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به اینکه برگزاری این نمایشگاه موجب هم‌افزایی در بین سمن‌ها استان زنجان شده است، افزود: مکان دارد بسیاری از این سمن‌ها از وجود و از توان اجرایی و حجم و اندازه تشکل‌های یکدیگر مطلع نباشند. این در حالی است که بازدید شهروندان موجب ایجاد شور و علاقه در بین علاقه‌مندان می‌شود. ظرفیت‌های ما نیز باید بیشتر از این‌ها ارتقا یابد و تشکل‌های جدید راه‌اندازی کنیم.

موسوی به به افزایش صد درصدی سمن‌ها در طول سال‌های اخیر نسبت به سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: این سمن‌ها با وجود محدودیت‌های مالی، توانسته‌اند با همت و تلاش خود فعالیت‌های خوبی را انجام دهند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست