• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۰
  • شناسه خبر: 3758

۲۳۳ برنامه در شهرستان ابهر برگزار می شود

پیام ملت– فرمانده سپاه ناحیه ابهر، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۲۳۳ برنامه توسط سپاه ناحیه ابهر با کمک حوزه ها و پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود. سرهنگ محمد فروزنده، شامگاه شنبه در نشست با اصحاب رسان ...

پیام ملت فرمانده سپاه ناحیه ابهر، گفت: به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر ۲۳۳ برنامه توسط سپاه ناحیه ابهر با کمک حوزه ها و پایگاه مقاومت بسیج برگزار می شود.

سرهنگ محمد فروزنده، شامگاه شنبه در نشست با اصحاب رسانه با تبریک سالروز

پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان و امام خمینی(ره)، اظهار کرد: در شرایطی که دنیا و کشورهای اطراف در تلاطم و آشوب قرار دارند ملت شریف ایران به لطف خداوند سی و هشتمین سالروز پیروزی انقلاب را جشن می گیرند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران حادثه بزرگ قرن بیستم است که علاوه بر تحول بنیادین، دستاورد و بازتاب گسترده ای در دنیا داشته و بسیاری از تئوری ها و اصول قطعی و خدشه ناپذیر را در هم کوبیده است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهر بیان کرد: انقلاب اسلامی مرجع تحولات بسیاری بود و فرهنگ ‘خان و رعیتی’ را دگرگون کرد و نقطه آغاز بسیاری از نهضت های استکبار ستیز قرار گرفت.
وی تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی همان ادامه نهضت الهی و انسان ساز پیامبر(ص) است که کاملترین دین را جایگزین خرافات قرار داد.
سرهنگ فروزنده خاطرنشان کرد: تببین دستاوردهای انقلاب اسلامی بزرگترین وظیفه سنگرنشینان است که راس این دستاوردها زنده کردن اسلام ناب محمدی است.
وی تاکید کرد: آزادی همراه با مسئولیت انسانی، خودباوری، استقلال طلبی، فراهم شدن شرایط لازم برای خدمت به مردم و برقراری عدالت اجتماعی از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
فرمانده سپاه ناحیه ابهرابراز کرد: یکی از خطرهای جامعه ما تصرف در مفهوم انقلاب و انقلابی گری در ۴ عرصه است و انقلاب زدایی از مفاهیم، انقلاب زدایی از مقدسات بویژه عاشورا، انقلاب زدایی از شخصیت ها و انقلاب زدایی از نهادها از جمله این تهدیدات است.
وی یادآور شد: انقلاب و استقلال از جایگاه راهبردی در نظام ما برخودار است.
سرهنگ فروزنده افزود: به مناسب ایام الله دهه فجر ۲۳۳ برنامه فرهنگی مختلف مانند، شب شعر، رونمایی از کتاب، مسابقه، نشست و جشن های انقلاب توسط سپاه ناحیه ابهر با کمک حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست