• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۰
  • شناسه خبر: 3761

۳۴۰ میلیارد ریال از معوقات فرهنگیان استان زنجان پرداخت شد

پیام ملت– معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در ۲ ماه گذشته بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال از معوقات کارمندان این دستگاه پرداخت شده است. یعقوبعلی عبادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  هم اکنون بیش از ۴۷۰ میلیارد ...

پیام ملت معاون پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در ۲ ماه گذشته بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال از معوقات کارمندان این دستگاه پرداخت شده است.

یعقوبعلی عبادی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد:  هم اکنون بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال از پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته در سال جاری به عنوان یک مطالبه جدی از این اداره کل برجا مانده است.

وی بیشترین میزان معوقات را مربوط به پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان به مبلغ ۲۰ میلیارد تومان دانست و افزود: مرخصی‌های استفاده نشده کارمندان و فرهنگیان و پرداخت بدهی به شرکت‌های خدمات‌رسان در مورد حامل‌های انرژی بخش‌های قابل توجه دیگری از معوقات را به خود اختصاص داده بودند.

معاون پشتیبانی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۶۱۶ نفر از فرهنگیان بازنشسته می‌شوند، ابراز کرد: پرداخت پاداش پایان خدمت این افراد دو برابر سال گذشته نیاز به منابع مالی دارد.

عبادی با تاکید بر نقش کلیدی آموزش و پرورش در توسعه کشور، گفت: برای دستیابی به توسعه فرهنگی – اقتصادی در کشور لازم است با ایجاد امید و کیفیت بخشی در آموزش و پرورش به آن دست پیدا کنیم.
وی خاطر نشان کرد: لازم است تا رسانه ها با همراهی بدنه آموزش و پرورش با طرح موضوعات امید بخش جهت دستیابی به آینده ای روشن برای دانش آموزان فعالیت کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان زنجان در مورد پروژه‌های عمرانی این سازمان تصریح کرد: دهه فجر امسال سیستم گرمایشی ۵۳ آموزشگاه افتتاح می‌شود.

عبادی به افتتاح سالن اجتماعاتی در طارم اشاره و گفت: با افتتاح کلیلنیک تخصصی داندانپزشکی زنجان فرهنگیان از خدمات این مجموعه بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه پروژه های آموزشی زنجان با اعتبار ۹۳۰ میلیارد ریال افتتاح میشود، افزود: ۴۷۰ میلیارد ریال از این اعتبار به صورت ملی بوده و مبلغ ۴۶۰ میلیارد ریال نیز به طور استانی تخصیص یافته است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست