• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۱
  • شناسه خبر: 3785

امکان ایجاد اشتغال برای۷۰۰هزار نفر در سال محیاست

پیام ملّت– معاون رئیس جمهور گفت: امکان ایجاد اشتغال فقط برای۷۰۰هزار نفر در سال محیا است و باید برای رفع این مشکل بخش خدمات کشور تقویت شود. به گزارش پیام ملّت ، جمشید انصاری با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در ن ...

پیام ملّت– معاون رئیس جمهور گفت: امکان ایجاد اشتغال فقط برای۷۰۰هزار نفر در سال محیا است و باید برای رفع این مشکل بخش خدمات کشور تقویت شود.

به گزارش پیام ملّت ، جمشید انصاری با اشاره به لزوم ایجاد تغییرات اساسی در نظام اداری و مدیریتی کشور، اظهار کرد: به منظور تحقق منویات مقام معظم انقلاب در مقوله اقتصاد مقاومتی و اهداف دولت در توسعه همه جانبه برنامه های تدوین شده، نظام مدیریتی باید مسیر جدیدی را طی کند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور ادامه داد: با کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری منابع محدود درآمدی میتوان به شکل صحیحی در بخش های عمرانی، بهداشت، آموزش و توسعه اشتغال و تولید قرار بگیریم.

انصاری با بیان اینکه برای رفع بیکاری باید بخش خدمات تقویت شود، افزود: آمار اشتغال کشورمان در این بخش حدود ۴۹ درصد است در حالی که آمار جهانی بالغ بر ۷۰ درصد اشتغال پایدار را در بخش خدمات نشان میدهد.

وی با اشاره به رقم منفی رشد اقتصادی کشور در سال ۹۱ که معادل ۹/۶ دهم درصد بود، تصریح کرد: با توجه به توفیقات کشور در عرصه های بین المللی و رفع محدودیت های بانکی در مبادلات ارزی هم اکنون برابر اعلام مرکز آمار شاهد رشد ۴/۶ درصدی در کشور هستیم.

معاون رئیس جمهور اعلام مبانی اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب را عامل ثبات اقتصاد کشور در شوک ها و تکانه های جهانی بیان کرد و افزود: پایبندی همگان به اصل اقتصاد مقاومتی کشور را بسوی ثبات، اشتغال مولد و توسعه همه جانبه رهنمون خواهد ساخت.

انصاری با اشاره به افزایش سهم استان زنجان در مالیات علت این امر را جذب سرمایه گذاری های جدید در استان دانست و از رایزنی ها بین دولت و مجلس برای تعدیل این افزایش خبر داد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست