• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۱
  • شناسه خبر: 3777

مصرف گاز در زنجان یک میلیون متر مکعب افزایش داشت

پیام ملت– مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در زنجان یک میلیون   و ۵۰۰ هزار مترمکعب افزایش داشت. سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت اظهار کرد: با توجه به کاهش چند درجه ای دما در ...

پیام ملت مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان گفت:طی ۲۴ ساعت گذشته مصرف گاز در زنجان یک میلیون   و ۵۰۰ هزار مترمکعب افزایش داشت.

سعید عسگریان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت اظهار کرد: با توجه به کاهش چند درجه ای دما در طی ۲۴ ساعت گذشته میزان مصرف گاز طبیعی در استان افزایش یافت و به  بیش از یک میلیون و  ۵۰۰ هزار مترمکعب رسید.

وی با اشاره به اینکه  در روزهای آینده به علت افزایش برودت هوا شاهد مصرف بیشتری خواهیم بود افزود: که پیش بینی می شود میزان مصرف مشترکان این شرکت به ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب افزایش یابد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان تاکید کرد: باید شهروندان در مصرف بهینه و صرفه جویی دقت و توجه جدی داشته باشند.

عسگریان  با اشاره به اینکه در طی ۲۴ ساعت  گذشته  میزان مصرف گاز طبیعی شهروندان زنجانی بالا بوده است، افزود: این میزان به به بیش از هشت میلیون و ۳۰۰ هزار مترمکعب رسیده است.

وی تصریح کرد: ۲۱ میلیون جمعیت در سطح کشور از نعمت گاز بهره مند هستند و کاهش حتی یک درجه از مصرف کنندگان میتواند در روند بهینه سازی گاز طبیعی بسیار موثر باشد.

مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان افزود: چنانچه همه مشترکان یک درجه مصرف گاز خود را کاهش دهند، ۲۱ میلیون مترمکعب در پالایشگاه صرفه جویی می شود.

عسگریان ادامه داد: تنظیم دمای ۱۵ تا ۲۱ درجه میتواند در صرفه جویی قابل توجهی در مصرف این انرژی داشته باشد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست