• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 3806

صدور کارت هوشمند رانندگان شهرستان خدابنده

پیام ملت– معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در راستای سیاست های تمرکززدایی و تسهیل در امور رانندگان، صدور کارت هوشمن رانندگان در شهرستان خدابنده انجام شد. محمدرضا آقاخانی د رگفت ...

پیام ملت معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در راستای سیاست های تمرکززدایی و تسهیل در امور رانندگان، صدور کارت هوشمن رانندگان در شهرستان خدابنده انجام شد.

محمدرضا آقاخانی د رگفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: با تمهیدات اندیشیده شده ازسوی اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان ،رانندگان حمل ونقل کالای سنگین شهرستان خدابنده می توانندازاین پس نسبت به صدور وتمدید کارت هوشمند ناوگان ورانندگان وهمچنین استفاده ازمرکزطب کاردر خود شهرستان اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه برای سرعت دهی به عملیات مربوط به صدور کارت هوشمند انجام گرفت، افزود: جهت جلوگیری ازترددهای غیرضروری  رانندگان به مرکز استان و به درخواست انجمن صنفی رانندگان حمل ونقل کالای سنگین خدابنده ، صدور کارت هوشمندناوگان و رانندگان دراداره شهرستان انجام می شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خاطر نشان کرد: درحال حاضر ۶۹ شرکت حمل ونقل کالا دراستان زنجان فعال هستند.

آقاخانی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۶ هزار و۵۰۰ راننده فعال در بخش حمل و نقل کالای  استان مشغول به کارهستند، افزود: با این اقدام زمان انتظار برای تمدید و صدور کارت هوشمند رانندگان واستفاده ازخدمات طب کار جهت صدورکارت سلامت رانندگان  کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه در برخی از شهرستان ها نظیر طارم و ماهنشان و ایجرود، انجمن صنفی رانددگان وجود ندارد، خاطر نشان کرد: در این شهرستان ها ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان انجام می شود.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان ادامه داد: در حال حاضر در شهرستان زنجان دو مرکز انجمن صنفی رانندگان کالا و انجمن صنفی رانددگان مسافربری در محل ترمینال مسافربری مستقر هستند.

آقاخانی با اشاره به زمان صدور کارت هوشمند رانندگان تصریح کرد: رانندگان پس از یک هفته از ثبت نام و انجام آزمایشات می توانند کارت هوشمند خود را دریافت نمایند.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست