• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۲
  • شناسه خبر: 3809

۳۱۲ پروژه همزمان با دهه فجر به بهره برداری می رسد

پیام ملت– فرماندار شهرستان زنجان گفت: در ایام دهه فجر امسال، ۳۱۲ پروژه با ۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زنجان به بهره برداری می رسد. رسول بیات در نشست خبری خود با خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد پروژه‌های ق ...

پیام ملت فرماندار شهرستان زنجان گفت: در ایام دهه فجر امسال، ۳۱۲ پروژه با ۲ هزار و ۵۱۶ میلیارد ریال سرمایه گذاری در زنجان به بهره برداری می رسد.

رسول بیات در نشست خبری خود با خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد پروژه‌های قابل بهره‌برداری ۳۰۶ مورد با اعتبار ۹۵۶ میلیارد و ۵۴۴ میلیون ریال می باشد و ۶ پروژه نیز با اعتبار یک هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با بیان اینکه حاکمیت قانون، جامعه اخلاقی و ارزش های اسلامی از مبانی انقلاب اسلامی می باشد افزود: ۳۸ سال از پیروزی انقلاب اسلامی سپری می شود و طی این مدت، مردم فراز و نشیب های فراوانی را تجربه کرده اند.
بیات ادامه داد: باید دستاوردهای انقلاب طی این مدت از نظر سیاسی و نتیجه، مورد تحلیل و بررسی قرار گیرد.

فرماندار شهرستان زنجان پروژه‌های بخش کشاورزی در زمینه‌هایی از جمله مرغداری، آبیاری تحت فشار و ایجاد گلخانه را ۲۰ مورد با اعتبار ۸۹ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: در حوزه آب و فاضلاب شهری نیز شش پروژه با ۱۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

بیات به افتتاح ساختمان شماره دو دانشکده کشاورزی دانشگاه زنجان اشاره کرد و گفت: ۲۷ پروژه در بخش گازرسانی به صنایع، مجتمع ها و روستا ها با ۶۰ میلیارد و ۹۴۸ میلیون ریال در دهه فجر به اجرا میرسد.

وی با اشاره به اینکه ۳۵۰ برنامه در ادارات، نهادها و بخش‌های خصوصی در دهه فجر برگزار می‌شود، تصریح کرد: روز ۱۲ بهمن ماه با نواختن زنگ انقلاب مراسم گرامیداشت دهه فجر به طور رسمی آغاز می‌شود و ۲۲ بهمن شاهد حضور گسترده مسئولان و آحاد مردم در مراسم با شکوه راهپیمایی خواهیم بود.

فرماندار شهرستان زنجان برگزاری نشست‌های اقتصاد مقاومتی، نشست‌های معرفتی و بصیرتی، تجمع بزرگ مدافعان حرم در مصلی نماز جمعه، برگزاری محافل انس باز قرآن و دیدار با خانواده ایثارگران را از مهمترین برنامه‌های فرهنگی دهه فجر برشمرد.

بیات به برگزاری مانور برای سنجش میزان آمادگی دستگاه‌ها در شرایط بحران در دی ماه اشاره کرد و گفت: در این مانور آمادگی و امکانات دستگاههای خدمات‌رسان در سطح ابتدایی تشخیص داده شد و در راستای توسعه تجهیزات برای برخی دستگاه‌ها مانند آتش‌نشانی، مقدمات تأمین یک نردبان ۵۰ متری فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام /ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست