• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 3840

اراده نظام اسلامی بر رفع مشکلات مردم است

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: مبانی اصلی و شاخص حرکت مدیران نظام اسلامی باید حفظ آرمان های امام و رفع مشکلات مردم باشد. اسدالله درویش امیری در مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ضمن تبریک ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: مبانی اصلی و شاخص حرکت مدیران نظام اسلامی باید حفظ آرمان های امام و رفع مشکلات مردم باشد.

اسدالله درویش امیری در مراسم بزرگداشت سالروز ورود حضرت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ضمن تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: اراده نظام اسلامی بر رفع مشکلات مردم است و دولت تدبیر و امید نیز تحت هدایت مقام معظم رهبری به صورت شبانه روزی مشغول تلاش و برنامه‌ریزی در راستای ایجاد رفاه نسبی برای آحاد جامعه است.

وی با بیان اینکه طوری رفتار کنیم که نسل های سوم و چهارم باورکنند که این انقلاب انقلاب همدلی و وحدت بوده است، افزود: جمهوریت نظام باعث همبستگی ملت است و این جمهوریت باعث می‌شود که مردم به پای صندوق رای بیایند و رای بدهند.

استاندار زنجان با اشاره به رشادت و دلیرمردی های جوانان در دهه ۵۰، خاطر نشان کرد: نتیجه تحمل تمام رنج ها و سختی ها امروز دستیابی به پیشرفت در عرصه های مختلف و عزتمندی کشور است.

درویش امیری قانون اساسی را میثاق نامه امت و رهبری دانست و عنوان کرد: قانون اساسی خون بها شهدا در دوران انقلاب و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه به لطف خداوند این نظام روی پای خود ایستاده است و انقلاب به سوی هدفش در حال حرکت است، گفت: هرچند گاهی این حرکت تند و گاهی کند می شود و گاهی حتی ممکن است بر اثر اختلاف نظر ایجاد شود اما این انقلاب هنوز بر روی ریل خود در حرکت است.

استاندار زنجان با بیان اینکه عده‌ای به دنبال دلسرد کردن مردم از نظام هستند، تصریح کرد: در راه رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی به قطع اشکلات فردی خواهد بود، اما نباید مردم این موضوع را پای نظام جمهوری اسلامی بنویسند.

درویش امیری جوانان را قشری با آینده درخشان در کشور توصیف کرد و افزود: تمام امید کشور به نسل های جدید بسته است و مسئولان نیز با حضور در مدارس می خواهند پیام انقلاب اسلامی را به گوش این نسل ها برسانند.

وی با اشاره به اینکه از پروژه‌هایی که دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد، ۲۲۹ مورد توسط دستگاه‌های اجرایی، ۱۵۱ مورد با اهتمام دهیاری‌ها و ۲۱ مورد نیز توسط شهرداری‌ها افتتاح می‌شود، گفت: در مجموع ۴۷۵ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

استاندار زنجان ادامه داد: ۵۲ پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۶۲/۵ میلیارد تومان در آغاز عملیات اجرایی قرار می گیرد.

درویش امیری خاطر نشان کرد: در ایام دهه فجر طرح ۳۱  سرمایه‌گذاری در سطح استان به بهره‌برداری می‌رسد که پنج مورد آن مربوط به بخش صنعت و ۲۶ مورد نیز مربوط به حوزه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه طی ۳۸ سال گذشته، انقلاب اسلامی دستاوردهای متعددی را کسب کرده است، افزود: تریبون دهه فجر باید تربیونی باشد که امید، امیدواری و نشاط را به جامعه تزریق کند.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست