• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۳
  • شناسه خبر: 3825

بانكها بستر مناسبي در توانمندسازي مددجويان هستند

پیام ملت– مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: : بانک ها با ارائه تسهيلات مورد نياز موجبات خودكفايي مددجويان را فراهم خواهند كرد. هدایت صفری در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، با بیان اینکه سالانه ۱۰ درصد از  خانواده ...

پیام ملت مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: : بانک ها با ارائه تسهيلات مورد نياز موجبات خودكفايي مددجويان را فراهم خواهند كرد.

هدایت صفری در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، با بیان اینکه سالانه ۱۰ درصد از  خانواده های تحت پوشش باید از بدنه حمایتی خارج شوند اظهار کرد: طبق برنامه پنج ساله پنجم توسعه بايد سالانه  ۱۰ درصد از خانواده ها از طریق توانمندسازی از بدنه حمایتی  خارج شوند.

وی بهترین راه برای پیشگیری از انباشت مشکلات در اثر فقر در خانواده‌ها توانمندسازي مددجويان است، اظهار کرد: در سال جاری ۲ هزار شغل برای مددجویان زنجانی ایجاد میشود که سهم اشتغال مددجویان تحت حمایت امداد استان ۱۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خاطر نشان کرد: راهبرد اصلی كميته امداد در دهه چهارم خدمت رسانی خود به جامعه هدف توانمندسازی، بازاریابی و ایجاد اشتغال برای جامعه هدف است.

صفری، ادامه داد: اين اقدامات به منظور ارتقاي سطح اقتصادی خانواده ها فراهم مي‌شود.

وی با بيان اينكه به دلايل مختلف و ناشي از آسيب‌هاي اجتماعي سرريز  فقر در بخش‌هاي مختلف متوجه كميته امداد مي‌شود، افزود: در واقع جامعه هدف كميته امداد کسانی هستند که قدرت تامین معاش را ازدست داده و به چرخه فقر وارد شده‌اند.

این مسئول یاد آور شد: کمیته امداد با برنامه های مختلف در تلاش است كه اعتماد به نفس و کرامت این خانواده ها را احیا کرده و فضای مناسب کسب و کار را برای آنها فراهم كند.

صفری با اشاره به اینکه سهم اشتغال مددجویان تحت حمایت امداد استان از محل بودجه تبصره ۲۶ ، ۱۸۰ میلیارد ریال است، افزود: از آغاز سال جاري تا كنون ۹۶۳ مورد اشتغال براي مددجويان كميته امداد ايجاد شده و قرار است تا پايان سال اين آمار به حدود ۲ هزار شغل برسد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست