• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 3856

افتتاح ۲۷ پروژه راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان در دهه فجر

پیام ملت– مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  گفت: همزمان با ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، ۲۷ پروژه این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۳۹۹ میلیارد   ریال  در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی ...

پیام ملت مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان  گفت: همزمان با ایام گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران، ۲۷ پروژه این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۳۹۹ میلیارد   ریال  در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان به بهره‌برداری می‌رسد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: ۲۲ پروژه در بخش نگهداری راه‌ها و ابنیه فنی شامل بهسازی روکش آسفالت، ساماندهی وتعریض محور وهمچنین احداث پل می باشد.

وی ادامه داد: ۴ پروژه در ارتباط با ایمنی و همچنین یک پروژه درخصوص بهره برداری از پاسگاه پلیس راه ابهر- تاکستان  دراین ایام بهره برداری وکلنگ زنی می شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، تصریح کرد : احداث پل بولاماجی در زنجان  و بهسازی روکش آسفالت بیش از ۲۵۹کیلومتر از محورهای مواصلاتی استان زنجان  با اعتباری بالغ بر ۳۳۳ میلیارد   ریال نیز جز پروژه های اجرایی می باشد.

دست نشان اظهارداشت : تهیه و نصب بلوک مفصلی در آزاده راه زنجان تبریز به طول پنج کیلومتر، احداث نرده پل و قرنیز در آزادراه زنجان- تبریز به طول ۴۰۰ متر ، تهیه و نصب روشنایی در آزاده راه زنجان- تبریز در کیلومتر ۶۳ به طول دو کیلومتر نیز آماده افتتاح می باشد.

وی همچنین یادآور شد: احداث نرده پل و قرنیز در آزاده زنجان- قزوین به طول ۵۰۰ متر نیز در این ایم به بهره برداری خواهد رسید.

این مسئول تصریح کرد: گردنه ها، تقاطع‌های همسطح و غیرهمسطح و نقاط پرحادثه در مسیرهای پرترافیک در اولویت برنامه‌های ایجاد روشنایی قرار دارد.

دست نشان با بیان اینکه هزینه هر کیلومتر ایجاد روشنایی ۱۵۰ میلیون تومان است، افزود: استان زنجان حدود پنج هزار و ۶۰۰ کیلومتر آزاد راه، بزرگ راه های اصلی، فرعی دارد که از این میزان چهار کیلومتر راه روستایی است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست