• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۴
  • شناسه خبر: 3850

مسائل فرهنگی نیازمند توجه بیشتر ی هستند

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: شعارهای انقلاب نیز در دوران مبارزه، سمت و سویی فرهنگی داشت بنابراین انتظار این است که در متن نظام جمهوری اسلامی به مسائل و موضوع های فرهنگی توجه ویژه ای شود. سید ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: شعارهای انقلاب نیز در دوران مبارزه، سمت و سویی فرهنگی داشت بنابراین انتظار این است که در متن نظام جمهوری اسلامی به مسائل و موضوع های فرهنگی توجه ویژه ای شود.

سید بیوک موسوی در مراسم افتتاحیه جشنواره استانی فیلم فجر در زنجان با اشاره به وجود سه سالن سینما در زمان پیروزی انقلاب در زنجان، اظهار کرد: مردم کشور ما طی سال های مبارزات قبل از انقلاب اسلامی، روزهای پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و در دوران مبارزه، شعار های ارزشمندی را به عنوان آمال و آرزوهای خود سر دادند و با همان آرمان ها انقلاب را پیش بردند.

وی ادامه داد: وجدان عمومی هر جامعه‌ای توسط اصحاب فرهنگ و هنر به تصویر کشیده می‌شود و افرادی که در این عرصه حضور دارند، دیده‌بانان ارزشمند این حوزه هستند که نواقص و مشکلات جامعه را به تصویر می‌کشند و باید قدر آنها را بدانیم.

معاون استاندار به ضرورت واگذاری امور به مردم اشاره کرد و  گفت: اگر داشته های قبلی در حوزه فرهنگی وهنری به مردم واگذار می شد به طور حتم نتایج خوبی به دست می آمد.

موسوی با اشاره به  کمبودها در حوزه فرهنگ و هنر استان خاطر نشان کرد: اگر نارسایی ها و کمبودهایی از جمله در حوزه سینما و سالن های نمایش در استان وجود دارد، بخشی از آن به مدیریت اداری و سیاسی استان برمی گردد.

وی با بیان اینکه  تشکیل انجمن مهرانه نام زنجان را بر پیشانی کشور درخشان کرده ‌است، تصریح کرد: این تشکل یک تشکلی است که دولت در آن دخالتی نداشته و خود مردم کارهای آن را پیش می‌برند و همین اتفاق می‌تواند در حوزه سینما نیز رخ دهد.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان با اشاره به  توانمندی های نیروهای فرهنگی و هنری استان ابراز داشت: استان زنجان استانی است که سهم زیادی در به ثمر رساندن آرزوهای این نظام دارد.

موسوی با اشاره به اینکه از نیروهای خلاق و توانمند در حوزه‌های فرهنگی و هنری برخوردار هستیم افزود: با وجود این نیروها، حتی اگر برخی امور را به خود مردم واگذار کنیم، اتفاقات خوبی در استان رقم خواهد خورد.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست