• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 3876

هدف دشمن مبارزه با جنگ نرم است

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروزه برنامه‌ریزی برای جنگ‌نرم از اهداف دشمنان است و آن‌ها به این می‌اندیشند که چگونه می‌توان با آموزش روحیه عصیان و نافرمانی بچه‌ها را از محیط خانه دور کنند. آیت الل ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: امروزه برنامه‌ریزی برای جنگ‌نرم از اهداف دشمنان است و آن‌ها به این می‌اندیشند که چگونه می‌توان با آموزش روحیه عصیان و نافرمانی بچه‌ها را از محیط خانه دور کنند.

آیت الله علی خاتمی صبح امروز در نشست «زنان، طلایه‌داران انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی»، اظهار کرد: مقابله با چنین تهدیداتی جهاد اکبر زنان را می‌طلبد.

وی با بیان اینکه زنان میتوانند نقش کلیدی در نهادینه کردن اقتصاد مقاومتی داشته باشند، افزود: مدیریت داخل خانه با زنان است و آنان می‌توانند با مصرف بهینه، دوری از اسراف، استفاده از کالای داخلی و رعایت مصالح جامعه، نقش پررنگی در اقتصاد خانواده و حتی جامعه داشته باشند.

امام جمعه زنجان با اشاره به وظیفه حساس و مهم مادران خاطر نشان کرد: نیمی از جمعیت جهان را زنان تشکیل می‌دهند و نیمی دیگر را نیز زنان تربیت می‌کنند.

آیت الله خاتمی ادامه داد: پایه و اساس همه اجتماعات از خانواده شروع می‌شود و نقش کلیدی و اساسی در خانواده بر عهده مادران است.

وی با اشاره به اینکه مادران تربیت فرزندان را بر عهده دارند، تصریح کرد: مردان بزرگ تاریخ در دامان مادران مومن و شجاع و لایق تربیت شده اند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تاکید بر اینکه، دشمن در رابطه با نقش مادران احساس خطر می‌کند، گفت: هجمه دشمن برای متلاشی و سست کردن بنیان خانواده‌ای است که پایه و اساس آن را مادران تشکیل می‌دهند.

آیت الله خاتمی افزود: در حال حاضر نیز جامعه پیشرفت کرده و مسائل پیچیده‌تر شده، از این رو حفظ کیان خانواده تلاش مضاعف بانوان را می‌طلبد.

وی به جلسات خانگی و هفتگی بانوان در زنجان که با مدیریت طلاب و حوزه‌های علمیه تشکیل می‌شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه محافل قرآنی روز به روز در حال توسعه بوده و توسعه مدارس قرآنی مورد توجه قرار گرفته است.

امام جمعه زنجان ادامه داد: در واقع حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی لازم است، مشروط بر اینکه اهمیت کانون خانواده مورد غفلت قرار نگیرد.

آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه ایمان، استقامت، بصیرت و احساس تکلیف حضرت زینب (س) را زینب کرد، افزود: در جامعه امروز، زنان مانند حضرت زینب (س) و با تحمل سختی‌ها برای گرمی کانون خانواده و تربیت فرزندان دل می‌سوزانند.

وی یاد آور شد: مادران شهدا نیز فرزندان‌شان را طوری تربیت کردند که سرباز امام حسین (ع) باشند. به همین خاطر نزد حضرت زهرا (س) مورد تکریم و سربلند هستند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان وجود رهبری، ایمان و حضور مردم در صحنه عامل پیروزی انقلاب دانست و افزود: امروز از سوی دشمنان شرایطی بر جامعه حاکم است که اگر مومنانه دل در گرو انقلاب داشته باشیم و برای مسائل جزئی دشمن نتراشیم، پیروز خواهیم بود.

آیت الله خاتمی در ادمه تاکید کرد: همگی در یک کشتی نشسته‌ایم و باید برای پیشبرد اهداف انقلاب و سربلندی ایران، اتحاد داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید دشمن را با بصیرت بشناسیم، تصریح کرد: باید همگی پشت سر مقام معظم رهبری باشیم و برای داشتن ایرانی آباد، آزاد و مستقل، دست در دست هم دهیم.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست