• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۶
  • شناسه خبر: 3872

روان‌سازی ۲۰۰ محور روستایی انجام شد

پیام ملت– معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از زمان آغاز بارش‌ها در استان، شاهد روان‌سازی ۲۰۰ محور روستایی تا به امروز بوده‌ایم. جواد یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: از ب ...

پیام ملت معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: از زمان آغاز بارش‌ها در استان، شاهد روان‌سازی ۲۰۰ محور روستایی تا به امروز بوده‌ایم.

جواد یوسفی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: از بامداد روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ماه تا روز جمعه ۱۵ بهمن ماه بیش از ۳۵ هزارکیلومتر – باند از محورهای مواصلاتی استان زنجان توسط نیروی های راهداری برف روبی شد.

وی ادامه داد: هم‌اکنون عوامل راهداری استان در حال روان‌سازی ۳۵ محور روستایی باقی‌مانده هستند که در صورت مساعد بودن شرایط جوی، کار روان‌سازی این تعداد محور روستایی نیز تا پایان وقت امروز به اتمام خواهد رسید.

معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان خاطر نشان کرد: در طی سه روز گذشته به بیش از ۹۰۰ خودرو گرفتاردر برف و کولاک توسط راهداران و پلیس راه امدادرسانی شد.

یوسفی با اشاره به تلاش ۵۱۸ نفر از همکاران راهداری استان زنجان، تصریح کرد: تلاش راهداران از همان ابتدای ساعات اولیه بارش موجب شد تا بیش از ۱۰۰ راه روستایی  مسدود،بازگشایی شود.

وی  یاد آور شد: راهداری استان زنجان از آغازین ساعات بارش‌ برف و وجود کولاک نسبت به بازگشایی و روان‌سازی محورهای اصلی و روستایی استان اقدام کرده‌اند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست