• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۷
  • شناسه خبر: 3885

مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی ۴ درصد رشد داشته است

پیام ملت– مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: میزان مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی استان زنجان در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی داشته است. محمود آقا محمدیان در گفت و گو ...

پیام ملت مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: میزان مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی استان زنجان در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۴ درصدی داشته است.

محمود آقا محمدیان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: مصرف نفتگاز نیروگاهی و غیرنیروگاهی در ۱۰ ماهه سال جاری ۳۸۴ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۳۶۹ میلیون و ۵۰۰هزار لیتر بوده که این میزان حاکی از یک رشد ۴ درصدی می باشد.

وی میزان مصرف نفتگاز در بخشهای مختلف مصرف را در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایشی برشمرد و افزود: میزان مصرف در بخش کشاورزی ۵۶ میلیون و ۶۰۰ هزار لیتر و مدت مشابه سال قبل ۵۴ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر بوده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، خاطر نشان کرد: مصرف نفتگاز بخش صنایع نیز در سال جاری ۳۵ میلیون و  ۴۰۰ هزارلیتر و مدت مشابه ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده است.

آقامحمدیان در بخش حمل و نقل نیز میزان مصرف سال جاری ۲۳۷ میلیون و ۲۰۰ هزار لیتر عنوان کرد و افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل  ۲۱۵ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر بوده که در این بخش نیز شاهد یک افزایش ۱۰ درصدی می باشیم .

وی تصریح کرد: برخلاف مصارف فوق در بخش نفتگاز ارسالی به نیروگاه سیکل ترکیبی زنجان در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه ازیک کاهش ۲۰ درصدی برخوردار بوده ایم.

مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان، ادامه داد: میزان فرآورده ارسالی در سال جاری ۵۲ میلیون لیتر و مدت مشابه سال قبل ۶۵ میلیون لیتر بوده که این قیاس حاکی از یک کاهش ۱۳ میلیون لیتری ارسال فرآورده می باشد.

آقامحمدیان با اشاره به اینکه  مجموع نفتگاز غیر نیرو گاهی در سال جاری  ۳۳۲ میلیون و ۶۰۰ هزارلیتر بوده است، افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل ۳۰۴ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتربوده  که این قیاس مصرف نیز حاکی از یک رشد ۹ درصدی می باشد.

این مسئول خاطر نشان کرد: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای ۵۲ باب جایگاه فرآورده مایع و ۳۹ باب جایگاه سی ان جی است.

آقامحمدیان ادامه داد: از این تعداد جایگاه های سوخت مایع ۲۹ باب آن در ناحیه مرکزی و تامین کننده سوخت مورد نیاز شهرستان های زنجان، طارم، ماهنشان، دندی و ایجرود بوده است.

وی یادآور شد: ۱۷ جایگاه ناحیه ابهر سه شهر سلطانیه و ابهر و خرمدره را پوشش می دهند و شهرستان خدابنده نیز دارای شش جایگاه عرضه فرآورده مایع است.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست