• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۷
  • شناسه خبر: 3880

۱۳۶ واحد مسکونی مددجویان در زنجان افتتاح شد

پیام ملت– مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۱۳۶ واحد مسکن مددجویی در زنجان افتتاح شد. محمد محمدی قیداری با بیان اینکه ۶۸ واحد در مجتمع پرمون واقع در شهرک ثمین قرار دارند ، اظهار کرد: ۹ واحد در ...

پیام ملت مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال ۱۳۶ واحد مسکن مددجویی در زنجان افتتاح شد.

محمد محمدی قیداری با بیان اینکه ۶۸ واحد در مجتمع پرمون واقع در شهرک ثمین قرار دارند ، اظهار کرد: ۹ واحد در مسکن مهر شهرک پونک و ۵۹ واحد نیز در مسکن مهر واقع در کوی خرداد بوده است.

وی با اشاره به اینکه احداث مسکن برای مددجویان یکی از اقدامات مهم در راستای ارائه خدمات حمایتی بهزیستی از افراد تحت پوشش بوده است، افزود: خوشبختانه توانستیم کلید ۱۳۶ واحد مسکونی را به دست مددجویان استان بدهیم.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: برای ساخت این تعداد واحد مسکن مددجویی ۵ میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال هزینه شده است.

محمدی قیداری به ارائه تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: ۳۴میلیارد ریال تسهیلات بانکی در اختیار واحدها قرار داده شده است.

وی عنوان کرد: هر واحد مسکونی از این پروژه ها به طور متوسط ۷۰ مترمربع مساحت دارد و بخشی از هزینه مورد نیاز احداث آنها، به شکل تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

مدیر کل بهزیستی استان زنجان ادامه داد: این پروژه ها بخشی از واحدهای مسکونی تعهد شده به مددجویان بهزیستی استان است.

محمدی قیداری تعداد مسکن تعهد شده برای مددجویان بهزیستی استان را ۲ هزار واحد اعلام کرد و افزود: از این تعداد یک هزار و ۶۰۰ واحد ساخته و در اختیار مددجویان قرار داده شده است.

وی یاد آور شد: ما بقی نیز در سال آینده تکمیل و به مددجویان تحویل داده میشود.

 

 

انتهای پیام/ع

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست