• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۱۸
  • شناسه خبر: 3917

گاز رساني به ۱۷ مجموعه شهرستان ابهر

پیام ملت– رئیس اداره گاز رسانی شهرستان ابهر گفت: گاز رساني به ۱۷ مجموعه توليدي و مسكوني شهرستان ابهر با اعتبار ۲ ميليارد و ۴۵ ميليون تومان در ايام دهه فجر آغاز مي شود. عزت الله تاتي در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت ...

پیام ملت رئیس اداره گاز رسانی شهرستان ابهر گفت: گاز رساني به ۱۷ مجموعه توليدي و مسكوني شهرستان ابهر با اعتبار ۲ ميليارد و ۴۵ ميليون تومان در ايام دهه فجر آغاز مي شود.

عزت الله تاتي در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت با اشاره به اينكه شهرستان ابهر با مساحت ۱۹۰۰ كيلومترمربع معادل ۸/۶ درصد از مساحت كل استان است اظهار کرد: اين شهرستان با دارا بودن ۳شهر توانسته است گازرسانی کامل این شهرها را انجام دهد.

وی ادامه داد: از ۶۷ روستا ابهر نيز ۳۶ روستا از نعمت گاز برخوردارند که معادل ۸۸/۵ درصد است.

این مسئول خاطر نشان کرد: نرخ خانوار شهري و روستايي اين شهرستان ۹۷/۴ درصد است و ۵ روستاي ديگر اين شهرستان نيز در مرحله انتخاب پيمانكار مي باشد.

تاتي با بیان اینکه شهرستان ابهر در بخش خانگي ۳۵هزار و ۲۰۷ مشترك دارد، افزود: در بخش عمومي ۲ هزار و ۳۵۲ و صنعتي ۱۳۴ مشترك از نعمت گاز بهره مند شدند.

وي با اشاره به اینکه تاكنون به ۳۷ هزار و ۶۹۹ مشترك پذيرش اشتراك صورت گرفته است عنوان كرد: كل خانوار تحت پوشش گاز نيز تاكنون ۴۱ هزار و ۳۶۸خانوار است.

رئيس اداره گاز رسانی شهرستان ابهر در پايان با بيان اينكه تعداد صتايع تحت پوشش اين شهرستان  هزار و ۱۲ واحد است: فولاد سيادن، ريخته گري آلومينيوم، ذوب البرز غرب از جمله صنايع عمده اين شهرستان است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست