• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۰
  • شناسه خبر: 3950

موسیقی محلی بهترین دیپلماسی فرهنگی است

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: موسیقی شناسنامه ملت ایران در بین همه ملت‌های عالم است و موسیقی محلی و سنتی میتوانند در شناساندن جایگاه ایران در بین سایر ملل نقش موثری داشته باشند. اسدالله درویش امیری در آیین اختتامیه ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: موسیقی شناسنامه ملت ایران در بین همه ملت‌های عالم است و موسیقی محلی و سنتی میتوانند در شناساندن جایگاه ایران در بین سایر ملل نقش موثری داشته باشند.

اسدالله درویش امیری در آیین اختتامیه چهارمین جشنواره موسیقی استانی آوای امید، اظهار کرد: تمدن ایران سابقه‌ای چند هزار ساله دارد که بخشی از این سنت‌ها و فرهنگ‌های سنتی به هنر موسیقی مرتبط می‌شود.

وی با بیان اینکه موسیقی شناسنامه ملت ایران در بین همه ملت‌های عالم است، افزود: موسیقی و هنرهای سنتی می‌توانند جایگاه ایران را در افکار عمومی دنیا ارتقا دهد.

استاندار زنجان تاکید کرد: لذا لازم است تلاش کنیم تا مردم طعم شیرین انقلاب را در کنار فعالیت‌های هنری بچشند.

 

درویش امیری عنوان کرد: بسیار مفتخریم که این رویداد فرهنگی سبب شور و نشاط در جامعه می‌شود، همچنین یکی از عوامل بازدارنده تهاجم فرهنگی حمایت از تولید کنندگان آثار فرهنگی و هنری است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی، انقلاب کلام، منطق، خرد، اخلاق ، فرهنگ و خدا پرستی بود، اظهار کرد: امروز با داشتن چنین شاخصه هایی با همه دنیا و جهانیان با منطق سخن می گوییم و همین رویه موجب ارتقا جایگاه و منزلت کشور شده است.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از راه های اساسی جلوگیری از تهاجم فرهنگی، حمایت از تولید کنندگان آثار فرهنگی ایرانی است، خاطر نشان کرد: برگزاری جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری، زمینه ایجاد فرصت برای تقویت شور و نشاط در جوانان را فراهم می کند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست