• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 3982

آبادانی کشور در گرو توجه به ظرفیت های داخلی است

پیام ملت– رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید به ظرفیت‌های موجود در داخل کشور توجه بیشتر و از آن‌ها استفاده کنیم زیرا برخی از امور هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد و تنها همت داخلی را می‌طلبد. حمیدرضا ح ...

پیام ملت رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: باید به ظرفیت‌های موجود در داخل کشور توجه بیشتر و از آن‌ها استفاده کنیم زیرا برخی از امور هیچ ارتباطی به آمریکا ندارد و تنها همت داخلی را می‌طلبد.

حمیدرضا حاجی‌بابایی در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: ما امروز نیازمند مشارکت و نظارت مردم در امور هستیم تا شاهد آبادانی کشورمان باشیم.

وی با بیان اینکه امروز در برخی از زمینه‌ها آسیب‌پذیر هستیم، خاطر نشان کرد: درست است که آمریکا ما را تحریم کرده است ولی ما از این امر آسیب نمی‌بینیم، بلکه از عملکرد خودمان در درون کشور آسیب‌پذیر هستیم.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عدالت اجتماعی، ملت را یکپارچه و آن را آسیب‌ناپذیر می‌کند، افزود: باید به این نکته باید توجه داشت که در سیره امام راحل و مقام معظم رهبری، این نیست که در این کشور یک فرد یک میلیون و یک نفر ۱۰۰ میلیون دریافت کند.

حاجی بابایی ادامه داد: در این دریافتی‌ها نباید به دنبال مقصر باشیم، چون در این امر همه مقصر هستند و باید برای درمان این درد فکری شود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در دنیا فرهنگ اسلامی و انقلابی و اهل بیت(ع) را مطرح کرد و آمریکا در تمام دنیا برای تخریب این فرهنگ به پا خواست ولی در همه زمینه‌ها شکست خورد.

این مسئول با بیان اینکه آمریکا کشور عراق را تسخیر کرد ولی تفکر ملت ایران امروز در تمام عراق حکم فرما است، افزود: آمریکا اگر امروز یک ایرانی را از ورود به کشور خود ممنوع کرده از تفکر روشن ملت مسلمان ایران هراس دارد.

حاجی بابایی به علت موفقیت انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دلیل این پیروزی این است که  الگوی انقلاب اخذ شده از عاشورا و قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به لحاظ مبانی و اندیشه قرآنی، تفکر غالب بوده و در دنیا در حال حرکت است افزود: امروز قطار انقلاب اسلامی در تمام دنیا قدرتمندانه با رهبری مقام معظم رهبری در حال پیش رفتن است و در این میان جمهوری اسلامی ایران از موضع اقتدار در دنیا سخن می‌گوید.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آمریکا بدهکار ترین ملت دنیا است و ترامپ در اولین سخنرانی خود اعلام کرد که بیمه درمانی بسیار سنگین است و نمی توانیم از عهده آن براییم.

حاجی بابایی ادامه داد:  کسی که بیمه درمانی ملت خود را قطع می‌کند چگونه انتظار داشته باشم برای ما بتواند کاری انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران در برابر حرف‌های بی‌حسابی ترامپ امروز جواب دندان شکنی دادند، گفت: حداقل ادعای ترامپ این است که از مردم خود دفاع می‌کند اینکه دروغ و یا حقیقت داشته باشد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه تحریم‌ها نمی تواند اثر گذار باشد وقتی که برای جوانان ما در داخل کشور اشتغال ایجاد کرده و به آنها اعتقاد داشته باشیم، اظهار کرد: زمین‌های کشاورزی و معادن ما چه ارتباطی به آمریکا دارد. ما باید به جوانان اعتقاد داشته باشیم و همان معدن و همان زمین‌های کشاورزی را در اختیار جوانان قرار دهیم.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران یک انقلابی خروشان بوده و اگر کسی بخواهد کوچکترین خدشه‌ای به انقلاب وارد کند ملت پرقدرت و بزرگ ایران آن را از مسیر خارج می‌کند.

این مسئول با بیان اینکه امروز ما در زمینه عمل به سیره امام راحل و مقام معظم رهبری با مشکل مواجه هستیم، تصریح کرد: کارهای مهمی در حوزه‌های مختلف صورت گرفته است اما امروز در برابر ملت ایران و آن سیره که مقام معظم رهبری و امام راحل فرمودند، نقص داریم، لذا باید به سیره امام راحل و مقام معظم رهبری برگردیم.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست