• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۲
  • شناسه خبر: 3978

جلوه ای دیگر از حماسه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

پیام ملت– راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساعت ۹ با حضور اقشار مختلف مردم در سرارسر کشور و بیش از پنج هزار نقطه کشور آغاز شد. مردم زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی نیز از لح ...

پیام ملت راهپیمایی یوم الله ٢٢ بهمن سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ساعت ۹ با حضور اقشار مختلف مردم در سرارسر کشور و بیش از پنج هزار نقطه کشور آغاز شد.

مردم زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی نیز از لحظاتی پیش در پاسداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلابشان به خیابان ها آمده و با شعارهای ضد استکباری با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید پیمان می کنند.

امروز در زنجان پیر و جوان،دختران و پسران و حتی نوزادان در آغوش مادرانشان به خیل راهپیمایان پیوسته اند تا فریاد استقلال طلبی و استکبار ستیزشان را دوباره در جهان طنین انداز کنند.

راهپیمایان در حالی که جمعیت شان رو به ازدیاد است با سر دادن شعار ۲۲ بهمن یوم الله یوم الله ، مسیر میدان قائم تا آستان مصلای این شهر رامی پیمایند.

در دیگر مناطق استان زنجان نیز مردم انقلابی به همین منوال راهپیمایی را آغاز کردند.

این عشق است که مردم را در این سرما و هوای برفی به خیابان ها کشانده و در حمایت از جمهوری اسلامی، ولی فقیه و آرمان های انقلاب اسلامی مشغول شعار دادن هستند.
برودت هوای امروز /جمعه/ زنجان نیز مانعی برای حضور مردم در این جشن ملی نشده است و همه آمده اند تا ارادتشان به امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب را نشان دهند و اثبات کنند که همواره پشتیبان نظام اسلامی هستند که ۳۸ سال قبل نهال آن را به دست خود کاشتند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست