• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۳
  • شناسه خبر: 3985

گزینه ملت ایران امت واحد است

پیام ملت– امام جمعه زنجان گفت: گزینه مردم ایران نه زیر میز و نه کنار میز است، بلکه گزینه ملت ایران، امت واحد است که همواره روی میز دشمن قرار دارد. آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: م ...

پیام ملت امام جمعه زنجان گفت: گزینه مردم ایران نه زیر میز و نه کنار میز است، بلکه گزینه ملت ایران، امت واحد است که همواره روی میز دشمن قرار دارد.

آیت‌الله علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه زنجان اظهار کرد: ملت ایران با بی‌توجهی به گزینه‌های روی میز دشمن در شرایطی که برف و سرما بود، در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور یافتند و این حضور نشان از پایبندی ملت ایران به انقلاب اسلامی است.

وی ضمن تشکر از حضور حماسی مردم زنجان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، افزود: امام خمینی(ره) بزرگترین انقلاب جهان را بر پایه دین و مکتب اسلام بنا کرد و با وجود گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلابی که امام(ره) برپا کرده بود، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با ویژگی مردم سالاری دینی، همچنان استوار است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه از دیدگاه مقام معظم رهبری ۲۲ بهمن متعلق به همه ملت ایران است، تصریح کرد: ۲۲ بهمن متعلق به جناح و گروه خاصی نیست و ما در مقابل دشمن چپ و راست نداریم و همه مردم و مسئولان با وحدت در این روز به صحنه می‌آیند.

آیت الله خاتمی خاطر نشان کرد: ما در مقابل دشمن چپ و راست نداریم، بلکه همه مردم و مسئولان با وحدت به صحنه می‌آیند. حضور خانواده شهدا، روحانیون، بازاریان و ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از وحدت و همدلی دارد.

وی با بیان اینکه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان از پایبندی ملت ایران به انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شاید در کشور کسی با کسی مشکل داشته باشد اما کسی با انقلاب مشکل ندارد. امسال در سالگرد سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، زینه‌های روی میز در حالی وجود دارد که ملت ایران با وجود سرما و برف در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند.

امام جمعه زنجان یاد آور شد: مقارن شدن پیروزی انقلاب اسلامی با ایام فاطمیه باعث خواهد شد که مراسم عزاداری حضرت زهرا (س) بانوی بزرگوار اسلام با شکوهی خاص برگزار شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست