• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۴
  • شناسه خبر: 4009

شب خاطره غواصان دریادل در زنجان برگزار می شود

پیام ملت– رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: شب خاطره غواصان دریادل ۲۹ بهمن در حسینیه هیات رزمندگان اسلام زنجان با حضور جمعی از سرداران هشت سال جنگ تحمیلی در زنجان برگزار می شود. محمدرضا اسماعیلی در نشست خبری خود با خ ...

پیام ملت رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: شب خاطره غواصان دریادل ۲۹ بهمن در حسینیه هیات رزمندگان اسلام زنجان با حضور جمعی از سرداران هشت سال جنگ تحمیلی در زنجان برگزار می شود.

محمدرضا اسماعیلی در نشست خبری خود با خبرنگاران، اظهار کرد: این مجموعه تلاش می کند با برگزاری شب خاطره غواصان دریادل در سطح ملی پذیرای میهمانانی همچون سردار علی اکبر پورجمشیدی، سردار اوصانلو، فرمانده قرارگاه شمال غرب کشور، سردار عباسی اولین فرمانده زنجانی، سردار منصور عزتی فرمانده سابق دانشکده افسری سپاه خواهد بود.

وی ادامه داد: در این شب خاطره تلاش می شود غواصان بازمانده از جنگ تحمیلی در نشستی صمیمانه گپ و گفتی داشته باشند.

رئیس حوزه هنری استان زنجان خاطر نشان کرد: تشریح جریان غواصی توسط سرداران زنجانی از اهداف برگزاری این همایش است.

اسماعیلی با ابراز امیدواری برای تداوم این برنامه در سنوات آینده، اظهار کرد: نسبت به تبلیغ و روشنگری عمومی جهت جریان سازی برای این مساله همت کنیم.

وی از اجرای تئاتر مردمی بانوی نور با نگاهی به زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه در زنجان خبر داد و گفت: این تئاتر به مناسبت ایام فاطمه برای نخستین بار در زنجان با حضور هنرمندان زنجانی برگزار می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این نمایشنامه به قلم محمد باقر نباتی مقدم از نویسندگان مطرح کشوری نوشته شده است، خاطرنشان کرد: امیر نعمتی کارگردان این نمایشنامه است.

وی ادامه داد: در این نمایشنامه زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) و فضایل اخلاقی ایشان به صورت تاریخی تا شهادت ایشان به روی صحنه می آید.

رئیس حوزه هنری استان زنجان به ایفای نقش ۴۰ بازیگر در این نمایش اشاره کرد و گفت: ۶۰ نفر با عوامل اجرایی در این نمایش حاضر خواهند بود.

اسماعیلی هدف از این برنامه را نشان دادن بخش های زندگی این بانوی بزگوار اسلام اعلام کرد و گفت: در بخش نمایش، پرداختن به زندگی ائمه سختی ها خود را دارد که می تواند گامی در معرفی شخصیت ایشان باشد.

رئیس حوزه هنری استان زنجان خاطرنشان کرد: توجه جدی مخاطب محوری در این نمایش مورد تاکید است و تلاش می شود همه مردم به تماشای این نمایش بیایند و ۸۰ میلیون تومان برای اجرای این نمایش هزینه شده است.

وی با بیان اینکه تئاتر مردمی بانوی نور از۸ اسفند به مدت پنج روز در ساعت ۱۹ در سالن هلال اکران می شود، افزود: سانس ویژه نیز برای مدارس در نظر گرفته می شود.

رئیس حوزه هنری استان زنجان همچنین در پاسخ به سئوالات خبرنگاران در خصوص احداث سینما در زنجان، خاطرنشان کرد: آنگونه که در محافل نقل می شود وضعیت احداث سینما اینگونه نیست.

اسماعیلی با بیان اینکه حاضر جلسه چند ساعته برای تبیین موضوع برگزار کنم، اضافه کرد:تلاش می شود تا با برنامه ریزی  سعه صدر و در جوی آرامتر این مشکل برطرف شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست