• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 4042

بیان اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه مسائل معنوی، ضروری است

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: دولت یازدهم توجه به موضوعات اخلاقی و دینی را توجه به کرامت انسانی می داند و در این زمینه اقدامات فراوانی انجام داده که باید بیان شود. سید بیوک موسوی در سومین جلسه ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: دولت یازدهم توجه به موضوعات اخلاقی و دینی را توجه به کرامت انسانی می داند و در این زمینه اقدامات فراوانی انجام داده که باید بیان شود.

سید بیوک موسوی در سومین جلسه ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استان که با حضور جانشین قائم مقام وزیر کشور برگزار شد،اظهار کرد: با بیان اینکه توجه به سرمایه انسانی عظیم و مدیران فعال، در استان اقدامات مطلوبی انجام شده است،با دریافت راهنمایی های بازرسین، در بهبود فعالیت ها تلاش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در مسائل معنوی و دینی، رتبه‌بندی و ایجاد فضای رقابتی در میان دستگاه‌های اجرایی باید بازبینی مجددی انجام شود، خاطر نشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان، اقدامات شایسته‌ای به ویژه در حوزه موضوعات معنوی و باورهای دینی انجام داده اند که گاهی به دلایلی همچون عدم انعکاس دقیق دستاوردها، در رتبه های پائین‌تری قرار می گیرند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان تصریح کرد: چنانچه در گذشته به موضوع آسیب‌های اجتماعی به‌موقع توجه می گردید، از حجم تاثیرات مخرب آنها در جامعه کاسته می شد.

موسوی تاکید کرد: خوشبختانه در طول سه سال اخیر و در دولت یازدهم، اقداماتی فراتر از دولت‌های گذشته در استان زنجان و کشور در حوزه های مختلف اجتماعی انجام شده که باید از این اقدامات ارزشمند، قدردانی شود.

وی با بیان اینکه هرچه باورهای دینی و معنوی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، میزان پرداختن به آسیب‌های اجتماعی در جامعه کاهش خواهد یافت، افزود:نوع رفتار و تربیت خانواده های این استان با آموزه های دینی و مسائل مذهبی همراه بوده و به همین جهت، استان زنجان از استان های موفق در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی است.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری زنجان گفت: اگرچه تجمع کارگران در روزهای اخیر ناشی از تصمیمات نادرستی است که در سال ۹۰ در این شرکت اتخاذ شده است، اما به جهت حفظ کرامت انسانی باید به موضوع کارگران به صورت جدی رسیدگی شود.

موسوی با اشاره به اینکه موضوع فعالیت مجدد شرکت روغن نباتی جهان و بازگشت تمامی کارگران این شرکت به محل کار خود پیگیری شده است، افزود: با عاملین اصلی بروز این اعتراضات و نارضایتی‌ها در استان برخورد خواهد شد.

وی یاد آور شد: در روز ۲۲ بهمن هرکس که دل در گرو نظام جمهوری اسلامی داشت و با هر تفکر و اندیشه سیاسی، در راهپیمایی شرکت کرد که این موضوع، قابل تقدیر و ستایش است.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست