• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۶
  • شناسه خبر: 4022

تردد در جاده ها تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است

پیام ملت– رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: به علت لغزندگی جاده های استان زنجان، تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است. محمد امینی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف و ک ...

پیام ملت رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: به علت لغزندگی جاده های استان زنجان، تردد تنها با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

محمد امینی در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل بارش برف و کولاک شدید؛ تردد در محورهای کوهستانی استان و در محور آزادراه زنجان-قزوین در حوزه استحفاظی استان زنجان؛ با زنجیرچرخ و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه، امکان‌پذیر است.

وی افزود: به دلیل کولاک بسیار شدید و نبود دید کافی؛ محور آزادراه زنجان-قزوین در حوزه استحفاظی استان قزوین؛ تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان  گفت: در حال حاضر بارش برف، همراه با کولاک شدید در آزادراه و ترانزیت زنجان-قزوین،زنجان-طارم،زنجان-تهم-چورزق،زنجان-دندی-تخت سلیمان،زنجان-ارمغانخانه حاکم است.

امینی ادامه داد: تردد در محورهای فوق و در محور آزادراه زنجان-قزوین در حوزه استحفاظی استان زنجان؛ با زنجیرچرخ و با رعایت جوانب احتیاط و سرعت مطمئنه، امکان‌پذیر بوده و به دلیل کولاک بسیار شدید و نبود دید کافی، محور آزادراه زنجان-قزوین در حوزه استحفاظی استان قزوین، مسدود است.

وی  افزود:  همچنین  بارش پراکنده برف، همراه با کولاک موضعی در ازادراه زنجان-تبریز،ترانزیت زنجان-میانه، زنجان-بیجار، سلطانیه-خدابنده،ابهر-خدابنده،خدابنده-همدان در جریان است.

رئیس مرکز مدیریت راه های استان زنجان گفت: جهت تردد ایمن، همراه داشتن تجهیزات ایمنی و گرمایشی (زنجیرچرخ، علائم هشداردهنده، پتو، لباس‌گرم، جیره‌ غذایی و…) در همه جاده‌های استان الزامی است و از سفرهای غیرضروری؛ خودداری کنند.

امینی افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند و یا با سامانه ۱۸۱۶ تماس بگیرند تا بتوانند سفر خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۲۸ اکیپ راهداری در ۲۸ گردنه کوهستانی و صعب العبور این استان به طور شبانه روزی برای مسافران و رانندگان عبوری از مسیرهای ارتباطی استان خدمات ارائه می دهند.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست