• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 4069

آغاز مرحله اول طرح گلگشت نوروزی در منطقه زنجان

پیام ملت– مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان سال و همچنین نوروز سال ۹۶ و آغاز سفرهای برون شهری، مرحله اول طرح گلگشت نوروزی در منطقه زنجان آغاز گردید. محمود آقامحمدیان در گف ...

پیام ملت مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان گفت: با توجه به نزدیک شدن روزهای پایان سال و همچنین نوروز سال ۹۶ و آغاز سفرهای برون شهری، مرحله اول طرح گلگشت نوروزی در منطقه زنجان آغاز گردید.

محمود آقامحمدیان در گفت و گو با خبرنگار پیام ملت، اظهار کرد: طرح گلگشت نوروزی فرصتی است تا علاوه بر ایفای کامل وظایف ذاتی در امر سوخت رسانی، با بهره مندی از تجارب سالهای گذشته وضعیت مجاری عرضه بطور مستمر مورد پایش و نظارت قرار گرفته و نسبت به ارتقای سطح کیفی مجاری عرضه تلاش مضاعف بعمل آید.

وی رسالت مهم کارکنان شرکت ملی پخش در راستای سرویس دهی مطلوب به شهروندان دانست و افزود: در همین راستا و با همت شرکت پخش فراورده های نفتی استان مرحله اول طرح گلگشت نوروزی در منطقه زنجان آغاز گردید.

مدیر پخش فراورده های نفتی منطقه زنجان، خاطر نشان کرد: در راستای ارتقای کمی و کیفی سرویس‌دهی مجاری عرضه به مشتریان در ایام تعطیلات عید طرح گلگشت نوروزی در زنجان اجرا می‌شود.

محمود آقا محمدیان با بیان اینکه با نزدیکی به شروع تعطیلات پایان سال طرح گلگشت نوروزی در ۳ مرحله آغاز می گردد، خاطرنشان کرد: مرحله اول طرح در بهمن ماه و مرحله دوم و سوم نیز به ترتیب در اسفند ماه و ایام نوروزی فروردین ماه انجام می پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: دراین طرح مناطق با تشکیل کارگروه های نظارتی ویژه از کارشناسان واحد های عملیاتی، فنی، HSE و روابط عمومی و اعزام همکاران و استمرار بازدیدها نسبت به رفع نواقص و اشکالات احتمالی در جایگاهها می نمایند.

این مسئول یاد اور شد: تعداد سکوهای نفت و گاز موجود در استان زنجان را ۶۹ مورد عنوان کرد و افزود: تعداد سکوهای بنزین معمولی و سوپر به عدد ۱۱۷ افزایش یافته است.

آقامحمدیان گفت: تعداد تلمبه‌های عرضه نفت و گاز با رشد ۳.۲ درصدی به ۱۲۵ مورد افزایش یافته و تعداد تلمبه‌های بنزین معمولی و سوپر در جایگاههای سوخت استان زنجان ۲۳۵ مورد است.

وی با اشاره به اینکه ارائه رهنمودهای لازم به متصدیان مجاری عرضه صورت گرفته است، افزود: به منظورارتقاء سرویس دهی مطلوب با فراهم نمودن محیطی مناسب برای مراجعین و مسافرین نوروزی میزبانی خوب برای هموطنان عزیز باشند.

آقا محمدیان ضمن آرزوی تعطیلاتی همراه با امنیت و آرامش برای هموطنان عنوان داشت: این شرکت با بسیج کامل نیروهای انسانی و تجهیزات موجود آمادگی دارد بدون وقفه در امر سوخترسانی و ارائه خدمات مطلوب جهت مسافرین اهتمام ویژه ای صورت پذیرد.

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست