• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 4065

قانون اساسی حق انتخاب را به مردم واگذار نموده است

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: قانون اساسی حق انتخاب را به مردم واگذار نموده و تمامی انتخاب شوندگان مکلف اند به عموم ملت در جامعه خدمت نمایند. اسداله درویش امیری در نشست فرمانداران استان ارائه آموزش های لازم به عموم ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: قانون اساسی حق انتخاب را به مردم واگذار نموده و تمامی انتخاب شوندگان مکلف اند به عموم ملت در جامعه خدمت نمایند.

اسداله درویش امیری در نشست فرمانداران استان ارائه آموزش های لازم به عموم مردم در زمینه انتخابات را مهم دانست و اظهار کرد: فرمانداران باید از تمامي فرصتها برای حضور در میان مردم استفاده كنند.

وی با بیان اینکه امید است شاهد حضور تمام اقشار مردم در انتخابات باشیم، افزود: با اجرای منشور ۱۸ ماده ای انتخاباتی مقام معظم رهبری، زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت، بر حضور و فعالیت احزاب قانونمند تاکید دارند، خاطر نشان کرد: اگر تمامی مسئولین اجرایی و نظارتی هم‌پیمان شده و در کنار یکدیگر و با تمام توان به انجام وظایف خود بپردازند، هیچ مشکلی در برگزاری انتخابات بوجود نخواهد آمد.

درویش امیری با اشاره به اینکه آموزش بازرسین و نمایندگان فرماندار از هم‌ اکنون باید بصورت جدی در دستور کار ستاد انتخابات استان قرار گیرد، افزود: از انتخاب آنی و لحظه ای این افراد پیش از آغاز رای گیری باید جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: باید در راستای جلب اعتماد عموم مردم و ترمیم اعتماد از دست رفته آنان، گام‌های اساسی برداشته شود.

استاندار زنجان تاکید کرد: مردم باید اطمینان داشته باشند که این افراد از آراء آنها به نحو شایسته ای صیانت کرده و انتخابات را به نحو مطلوبی برگزار خواهند کرد.

درویش امیری با اشاره به اینکه با مردم باید با زبان خودشان صحبت و همدردی شود، گفت: اگر با مردم با زبان خودشان صحبت شود اعتماد آنان جلب خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: باید از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در جامعه دفاع شود و توفیقات دولت یازدهم در تمامي زمینه ها از جمله مسئله برجام و سیاست خارجی به مردم بیان شود.

استاندار زنجان در ادامه سخنان خود پیش‌بینی تمامی امکانات مورد نیاز برای برگزاری انتخاباتی صحیح در شهرستان‌های استان را خواستار شد و از فرمانداران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات خواست تا با تدبیر، درایت، خوش‌خلقی و احترام با عوامل نظارتی انتخابات همکاری لازم را داشته باشند.

درویش امیری به فرمانداران حاضر در این نشست تاکید کرد در انتخاب اعضای هیئت های اجرایی، از تمامی اقشار مردم نظیر جوانان، بانوان، کارمندان و کسبه که مورد اعتماد کامل مردم باشند، استفاده نمایند و تمامی سلائق مختلف سیاسی را در انتخاب اعضای هیئت های اجرایی مورد توجه قرار دهند.

وی  انتخاب اعضای هیئت های اجرایی شهرستان ها از میان افراد معتمد، معتدل و عاقل جامعه را ضروری خواند و افزود: مردم باید اطمینان داشته باشند که این افراد از آراء آنها به نحو شایسته ای صیانت کرده و انتخابات را به نحو مطلوبی برگزار خواهند کرد.

استاندار زنجان تلاش در جهت جلب مشارکت و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای را بسیار مهم دانست و یادآور شد: باید در راستای جلب اعتماد عموم مردم و ترمیم اعتماد از دست رفته آنان، گام‌های اساسی برداشته شود.

درویش امیری از فرمانداران استان خواست تا از فرصت های موجود برای حضور بیشتر در میان مردم استفاده نموده و با زبان ساده به دفاع از دستاوردها و عملکرد دولت تدبیر و امید بپردازند.

انتهای پیام/ع

 

 

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست