• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۲۸
  • شناسه خبر: 4059

لزوم تعامل ورزش استان زنجان با بخش های خصوصی

پیام ملت– معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از اولویت‌ها امروز ورزش استان زنجان، بحث تعامل با بخش‌های خصوصی در راستای جذب این بخش و ورود به عرصه ورزش است. امیررضا خادم در حاشیه آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان ...

پیام ملت معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از اولویت‌ها امروز ورزش استان زنجان، بحث تعامل با بخش‌های خصوصی در راستای جذب این بخش و ورود به عرصه ورزش است.

امیررضا خادم در حاشیه آیین معارفه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان در بین اصحاب رسانه استان با اشاره به فعالیت های ورزشی دولت فعلی در حوزه استان ها، اظهار کرد: یکی از شاخص‌های جدی ارزیابی عملکرد مدیران، میزان جذب اعتبارات از بخش خصوصی است که این کار ایجاب می‌کند مدیران بیش از پیش در این زمینه ورود پیدا کرده و فرهنگ حمایت از ورزش را در استان ترویج دهند.

وی با اشاره به اینکه مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان باید توجه ویژه ای به اعتبارات حوزه جوانان داشته باشد، افزود: مدیریت جدید باید بتواند با سمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط تنگاتنگ بیشتری نسبت به گذشته ایجاد کند.

معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: از طرفی ورزش بانوان که همیشه مغفول مانده نیز باید به هنگام تخصیص اعتبارات در اولویت باشد؛ چرا که ورزش آقایان می‌تواند از حمایت‌های بخش خصوصی برخوردار شود.

خادم با بیان اینکه احتمال تغییر مدیرکل ورزش و جوانان در برخی استانها وجود دارد، بیان کرد: ارزیابی مناسبی از عملکرد استانها و اتفاقاتی که در آنها می‌افتد، انجام می‌شود و اگر نیاز به تغییر و جابه‌جایی مدیران باشد در این راستا اقدامات لازم انجام می‌گیرد.

وی با اشره به اینکه در استان زنجان تمایل به حضور مدیر بومی بود به همین خاطر سید ارسلان حسینی مدیرکل اسبق ورزش و جوانان استان زنجان کنار گذاشته شد، اظهار داشت: سید ارسلان حسینی متولد استان کرمانشاه است و مردم کرمانشاه نیز خواستار حضور وی در این استان بودند و جابه‌جایی این مدیر به این دلیل اتفاق افتاد.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: از سال آینده آنچه که تا به امروز به هیئت‌های ورزشی در سطح کشور (۱۳ هزار هیئت ورزشی) پرداخت می‌شد پنج برابر خواهد شد.

خادم تاکید کرد: سال آینده در حوزه عمرانی شاهد اتفاقات خوبی خواهیم بود که این اتفاقات خوب می‌تواند با تعامل سازنده مدیرکل جدید با مجموعه استانداری و سایر دستگاه‌ها محقق شود.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست