• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 4072

حمایت از فلسطین عقیده دینی ما است

پیام ملت– نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حمایت از فلسطین بر اساس عقیده دینی ما است و امیدواریم روزی برسد که رژیم جعلی صهیونیست اسراییل از روی زمین حذف شود. آیت الله علی خاتمی  به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره ...

پیام ملت نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: حمایت از فلسطین بر اساس عقیده دینی ما است و امیدواریم روزی برسد که رژیم جعلی صهیونیست اسراییل از روی زمین حذف شود.

آیت الله علی خاتمی  به فرمایش مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: حضور مردم در صحنه مایه آبروی انقلاب و نظام اسلامی ایران عنوان کردند، افزود: این حضور موجب شد تا پس از ۳۸ سال دشمن به حضور میلیونی مردم ایران در این راهپیمایی اعتراف کرد.

وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نشان از علاقه مردم به انقلاب است، اظهار کرد کرد: مسئله قابل توجه در راهپیمایی امسال حضور هر چهار نسل انقلاب بود که در این بین حضور جوانانی که انقلاب را ندیده‌اند ولی به اهمیت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی پی برده‌اند، قابل توجه بود.

امام جمعه زنجان در خصوص حادثه سوم اسفند سال ۱۲۹۹، گفت: حکومت قاجار رو به ضعف بود و انگلیس به دنبال یک نوکر خوب، رضاخان میرپنج را بر سر کار آورد و رضاخان نیز به دنبال اسلام‌زدایی بود

آیت الله خاتمی با بیان اینکه اول اسفند ۱۳۶۴، سالروز سقوط هواپیمای آسمان ایران است، خاطر نشان کرد: عراق که عملیات والفجر شکست خورده بود برای جبران آن،هواپیمای مسافربری آسمان که ۴۰ نفر از علما، مسئولان و قضات حضور داشتند، با جت جنگی هدف قرار داد.

وی ادامه داد: در این میان که شهید آیت الله شیخ فضل الله محلاتی نماینده امام در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به شهادت رسیده و این روز، روز روحانیت در دفاع مقدس نامگذاری شد.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به اینکه قیام مردم تبریز تا ۱۰ سال جریان انقلاب را به جلو انداخت، افزود: مردم از این پیش‌آمد ناراحت شده و از آیت‌الله قاضی کسب تکلیف کردند و پس از آن در مقابل ماموران رژیم پهلوی ایستادند.

آیت الله خاتمی یاد آور شد: در آن جریان تعدادی از مردم، مسئولان و علما شهید و دستگیر شدند که در چهلم این شهدا مردم انقلابی یزد به میدان آمدند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست