• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۱-۳۰
  • شناسه خبر: 4081

نام رزمندگان زنجان در خاطرات دفاع مقدس به یادگار مانده است

پیام ملت– معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه آفرینی رزمندگان زنجانی در عملیات های مختلف، در خاطرات هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده است. سردار محمود عباسی، معاون تربیتی و آموز ...

پیام ملت معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حماسه آفرینی رزمندگان زنجانی در عملیات های مختلف، در خاطرات هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده است.

سردار محمود عباسی، معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم شب خاطره غواصان دریا دل استان زنجان، اظهار کرد: پایتخت شور و شعور حسینی به جهت خط شکنی در عملیات های مختلف به عنوان شهر دریادلان و غواص شهرت یافته است.

وی به حماسه آفرینی رزمندگان زنجانی در عملیات های آبی و خاکی در گردان شهید حسن باقری اشاره کرد و گفت: در دیگر عملیات ها هم از جمله عملیات بدر هم زنجانی ها خوش درخشیدند.

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نقل خاطره ای از دوران جنگ پرداخت و افزود: در یکی از این عملیات ها شهید باکری از شهید زین الدین درخواست کرد تا از نیروهای زنجانی به عنوان خط شکن در یکی از عملیات ها استفاده شود.

عباسی با یادآوری اینکه در عبور از اروندرود رزمندگان زنجانی به عنوان خط شکن حاضر بودند، گفت: سخت ترین علمیات مربوط به عملیات والفجر ۸ بود که زنجانی ها با فرماندهی سردار عزتی حضور داشتند و حماسه آفریدند.

وی به ایستادگی رزمندگان در عملیات های مختلف اشاره کرد و افزود: عبور از اروند یکی از عملیات های غرورآفرین رزمندگان بود که به عنوان درس در دانشکده های افسری روسیه و فرانسه آموزش داده می شود.

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شجاعت رزمندگان زنجانی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: عملیات والفجر ۸ که یکی از عملیات های غرورآفرین جنگ بود به همت رزمندگان زنجانی انجام شد.

عباسی به حماسه آفرینی رزمندگان زنجانی در عملیات های مختلف اشاره کرد و گفت: به همین جهت نام زنجانی ها به عنوان خط شکن در هشت سال دفاع مقدس به یادگار مانده است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست