• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۰۲
  • شناسه خبر: 4097

ورزش زنجان باید به حق خود در جامعه ورزشی برسد

پیام ملت– استاندار زنجان گفت: انتظار از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان این است که بتواند از عهده مسئولیت سختی که پذیرفته برآید  و ورزش زنجان را به حق خود در جامعه ورزشی برساند. اسداله درویش امیری در دیدار با ...

پیام ملت استاندار زنجان گفت: انتظار از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان این است که بتواند از عهده مسئولیت سختی که پذیرفته برآید  و ورزش زنجان را به حق خود در جامعه ورزشی برساند.

اسداله درویش امیری در دیدار با میثم نصیری کشتی‌گیر زنجانی اعزامی به رقابت‌های جام‌جهانی و جمعی از مسئولان ورزشی استان و اهالی کشتی زنجان، بزرگ‌ترین دستاورد رقابت‌های جام‌جهانی کشتی آزاد در کرمانشاه را منش پهلوانی ورزشکاران و رفتار متمدنانه مردم ایران به جهانیان بود، افزود: مردم ما در این رقابت‌ها نشان دادن که از فرهنگ و تمدن غنی در دنیا برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امروز در ایران اسلامی از وجود جوانان بااستعداد در عرصه ورزش بهره می‌بریم، تصریح کرد: بی‌تردید موفقیت تیم کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام‌جهانی، یکی از شیرین‌ترین و دلچسب‌ترین بردهای تاریخ ورزش ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود.

استاندار زنجان اظهار کرد: شیرینی این برد زمانی دوچندان شد که ایران با آمریکا در دیدار فینال روبه‌رو و موفق به شکست حریف خود شد.

درویش امیری مهمان‌نوازی ایرانی‌ها به‌ویژه استقبال گرم از کاروان ورزشی آمریکا را حاکی از فرهنگ و تمدن غنی و بالای ایرانی‌ها عنوان و خاطرنشان کرد: این حرکت ایرانی‌ها در رقابت‌های جام‌جهانی کشتی، حاوی پیام‌های زیادی بود. مردم ایران به ملت آمریکا پیام دادند که ملتی هستند با تمدن بیش از هفت‌هزار سال و همه وجودشان مملو از ادب و فرهنگ است.

وی ضمن قدردانی از عملکرد درخشان نصیری در رقابت‌های جام‌جهانی، به‌ویژه در دیدار مقابل حریف آمریکایی، ادامه داد: معتقدیم ورزش زنجان باید به حق خود در جامعه ورزشی برسد، لذا انتظار ما از مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان زنجان این است که بتواند از عهده مسئولیت سختی که پذیرفته برآید؛ چرا که قانع کردن جامعه ورزشی کار بسیار سختی است.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست