• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 4141

جمع آوری ۱۰ میلیارد ریال از کمک های مردمی

پیام ملت– مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: اجراي مرحله نخست جشن نيكوكاري از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده است که با اجرای این طرح تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و به صورت هدفمند در بین خانواده‌های نیازمند ...

پیام ملت مدیر کل کمیته امداد استان زنجان گفت: اجراي مرحله نخست جشن نيكوكاري از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده است که با اجرای این طرح تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و به صورت هدفمند در بین خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

هدايت صفري در جلسه ستاد احسان و نیکو کاری استان از برگزاری جشن نيكوكاري در دو مرحله‌ خبر داد وافزود:  جشن نیکو کاری در ۱۸اسفند ماه در سطح مدارس استان برگزار می شود.

وی با اشاره به اينكه درطول سال، دو جشن گسترده توسط امداد برای جمع‌آوری کمکهای مردمی برای نیازمندان برگزار می‌شود، اظهار کرد:  جشن عاطفه‌ها برای تامین نیازهای دانش‌آموزان نیازمند در آستانه بازگشایی مدارس و جشن نیکوکاری با هدف تامین منابع مالی مورد نیاز برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های نیازمند تحت پوشش در آستانه سال نو برگزار مي‌شود.

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری» همزمان با سراسر کشور در روزهای ۱۸ اسفند در سطح مدارس، ۱۹ اسفند در پایگاه‌های کمیته امداد و ۲۰ اسفند در مصلی‌های نماز جمعه برگزار مي‌شود.

صفری با بیان اینکه امسال یک هزار و ۲۰۶پايگاه جمع‌آوري كمك‌هاي مردمي در استان داير مي‌شود، خاطر نشان کرد: توجه به بعد کیفی جشن با ایجاد ارتباط چهره به چهره با خیران، نیکوکاران، جامعه اصناف، جامعه پزشکی، واحدهای تولیدی و صنعتی از رویکردهای جشن امسال است.

وی یادآور شد:اجراي مرحله نخست جشن نيكوكاري از ۱۵ بهمن ماه سال جاری آغاز شده است که با اجرای این طرح تاکنون مبلغ ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری و به صورت هدفمند در بین خانواده‌های نیازمند هزینه شده است.

صفری با اشاره به اینکه در سال گذشته ۱۸ میلیارد ریال كمك مردمي در جشن نيكوكاري جمع‌آوري شد که   از این مبلغ ۷۲ درصد به صورت غیر نقد و ۱۴ درصد به صورت نقدي مساعدت شد.

مدير كل كميته امداد استان زنجان گفت: صداوسیما، آموزش و پرورش و نیروی مقاومت بسیج ظرفیت‌های  بسیار مهم در افزایش میزان مشارکت افراد در این طرح و نهادینه کردن فرهنگ انفاق، احسان ونیکوکاری در جامعه هستند.

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست