• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۰۴
  • شناسه خبر: 4135

فعالیت های حوزه درمان و سلامت پاسخگوی نیاز مردم استان می باشد

پیام ملت– معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در سخت‌ترین شرایط با همت مسئولان این حوزه  نقص‌ها را برطرف کرده ایم و شاهد فعالیت‌های کار آمد حوزه سلامت و درمان در استان هستیم. سیدبیوک موسوی در مراسم افتتاح همزم ...

پیام ملت معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: در سخت‌ترین شرایط با همت مسئولان این حوزه  نقص‌ها را برطرف کرده ایم و شاهد فعالیت‌های کار آمد حوزه سلامت و درمان در استان هستیم.

سیدبیوک موسوی در مراسم افتتاح همزمان ۶۵۷ واحد ارائه خدمات بهداشتی در ۲۸ استان و ۴۷ دانشگاه علوم‌پزشکی در سراسر کشور با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه درمان استان بیش از حد انتظار است، اظهار کرد: در این چند ساله توانسته‎ایم فعالیت‌های چشم‌گیری در حوره سلامت انجام دهیم و متعاقب آن سطح سلامت مردم را ارتقا دهیم.

وی با بیان اینکه  در سخت‌ترین شرایط با همت مسئولان این حوزه  نقص‌ها را برطرف کرده ایم افزود: می‌توانیم به طور قطع بگوییم که در استان فعالیت‌های حوزه سلامت و درمان بیش از حد انتظار ما بوده است.

وی ادامه داد: این امر به واسطه نیروی انسانی توانایی است که در این حوزه داریم و باید قدر آن را بدانیم.

این مسئول با اشاره به اینکه خروجی حوزه سلامت و درمان استان با سایر استان‌ها قابل مقایسه نیست و کتمان نمی‌کنیم که هنوز نواقصی وجود دارد که باید برطرف شود.

موسوی به توقعات متفاوت مردم از این حوزه اشاره کرد و گفت: رضایت همه جانبه از یک سیستم درمانی به دست نمی‌آید ولی آن چیزی که در استان اتفاق افتاده است خیره‌کننده است.

وی تاکید کرد: در دوره قبل در طول ۸ سال تنها ۲۰۰ میلیارد تومان به حوزه درمان اختصاص دادند در حالی که در سه سال گذشته ۱۵۲۸ میلیارد تومان به این حوزه اختصاص داده شده است.

موسوی با اشاره به اینکه ممکن است در این حوزه نارسایی‌هایی وجود داشته باشد، افزود: دولت فعلی علی‌رغم تمام کارهایی که انجام داده، همواره مورد هجمه قرار گرفته است و در بدترین شرایط بیشترین فشارها را علیه دولت می‌بینیم.

 

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست