• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۰۷
  • شناسه خبر: 4165

ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی در جامعه ضروری است

پیام ملت –امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت :مردم باید در راستای توسعه امور کشور در امر اشتغال، مشارکت مطلوبی در خرید کالاهای ایرانی داشته باشند و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی در کشور مهم و ضروری است ...

پیام ملتامام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت :مردم باید در راستای توسعه امور کشور در امر اشتغال، مشارکت مطلوبی در خرید کالاهای ایرانی داشته باشند و ترویج فرهنگ خرید کالای ایرانی در کشور مهم و ضروری است.

آیت الله شیخ علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه با بیان اینکه، با خرید کالای داخلی باید تلاش شود که کارگر ایرانی بیکار و کارخانه ای تعطیل نشود اظهار داشت:امروزه شاهد عزم مصرف‌کنندگان در خرید تولیدات داخلی هستیم،و تولیدکنندگان نیزباید با اهتمام بر تولید کالای با کیفیت، در توسعه اقتصادی کشور سهیم باشند.

وی به روز ۸ اسفند ماه سالروز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کردو افزود: شهیدان رجایی و باهنر اهمیت امور پرورشی و تربیتی برای دانش‌آموزان را احساس و این روز را پایه‌گذاری کردند.

شیخ خاتمی ،آموزش و پرورش را دو بال جدا ناپذیر وزارت آموزش و پرورش دانست و یادآور شد: باید در تمامی مدارس، آموزش همراه با پرورش همراه شود چرا که هدف اصلی آموزش و پرورش تربیت صحیح نسل آینده است.

وی به برگزاری ششمین گرده همایی جهانی حمایت از فلسطین، اشاره کردو ادامه داد: در ششمین گرده همایی جهانی حمایت از فلسطین ۸۰ نماینده و ۲۰ رئیس مجلس از کشور های مختلف حضور داشتند.

امام جمعه زنجان ادامه داد:پایه‌گذار این گرده همایی معمار کبیر انقلاب بودکه هدف امام) ره )از برپایی چنین همایش هایی یاد آوری  این مسئله مهم به جهانیان و به ویژه رژیم اشغالگر قدس بود که فلسطین همچنان مسئله اساسی جهان اسلام است.

آیت الله خاتمی حمایت از ملت و آرمان فلسطین را به عنوان مسئله بنیادین و اصلی جهان اسلام دانست و گفت: امیدواریم روزی برسد که رژیم جعلی صهیونیست اسراییل از روی زمین حذف شود.

وی تاکید کرد: حمایت از فلسطین باید اولویت نخست جهان اسلام باشد و مسلمانان باید با هوشیاری مردم ستم کشیده فلسطینی را تا رسیدن به آزادی کامل حمایت کنند.

انتهای خبر/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست