• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۰۸
  • شناسه خبر: 4184

نقش رسانه ملی بیان دغدغه های مردم است

پیام ملت– رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: با توجه به نقش رسانه ملی، خوستار طرح بیشتر دغدغه‌های مردم از رسانه استانی هستیم. سیدمرتضی خاتمی با قدردانی از مدیران و کارکنان رسانه استانی، اظهار کرد: برنامه‌های شبکه ...

پیام ملت رئیس مجمع نمایندگان استان زنجان گفت: با توجه به نقش رسانه ملی، خوستار طرح بیشتر دغدغه‌های مردم از رسانه استانی هستیم.

سیدمرتضی خاتمی با قدردانی از مدیران و کارکنان رسانه استانی، اظهار کرد: برنامه‌های شبکه اشراق و شبکه استانی رادیو فرهنگ‌ساز و مبتنی بر ارزش‌های اسلام و انقلاب است.

وی با اشاره به نقش حساس صدا و سیما در جامعه، افزود: امام راحل از رسانه ملی به عنوان دانشگاه عمومی یاد کردند که نشان‌دهنده اهمیت این نهاد مهم فرهنگی در عرصه‌های مختلف است.

نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به نقش رسانه ملی، خوستار طرح بیشتر دغدغه‌های مردم از رسانه استانی هستیم.

خاتمی به جنگ رسانه‌ای دشمن و تقابل سازمان صدا و سیما در این جبهه نابرابر اشاره کرد و گفت: مصمم هستیم در مجلس شورای اسلامی با بررسی مشکلات و تنگناهای رسانه ملی در حد مقدورات این موانع را برطرف کنیم.

وی با اشاره به مطالبه مردم حوزه انتخابیه خود در خصوص بهره‌مندی از پخش دیجیتال، بر تکمیل پوشش دیجیتال مناطق باقی‌مانده استان تاکید کرده و معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی مناطق مختلف استان را در قالب مستند برای پخش از شبکه‌های ملی خواستار شد.

 

 

انتهای پیام/ع

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست