• تاریخ: ۱۳۹۵-۱۲-۰۸
  • شناسه خبر: 4181

۹۸ درصد جغرافیای استان تحت پوشش آنالوگ هستند

پیام ملت– مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ۹۸ درصد جغرافیای استان تحت پوشش پخش آنالوگ و ۹۰ درصد استان زیر پوشش دیجیتال است. مرتضی صفری در دیدار نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در خانه ملت با اشاره به رشد کمی برنام ...

پیام ملت مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ۹۸ درصد جغرافیای استان تحت پوشش پخش آنالوگ و ۹۰ درصد استان زیر پوشش دیجیتال است.

مرتضی صفری در دیدار نماینده مردم ماه‌نشان و ایجرود در خانه ملت با اشاره به رشد کمی برنامه‌های صدا و سیمای مرکز زنجان در سال‌های اخیر افزود: میزان پخش برنامه‌های شبکه اشراق به ۲۰ و شبکه استانی رادیو به ۲۴ ساعت رسیده و این حجم گسترده تولید و پخش برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و تلاش در جبهه فرهنگی، نیاز به حمایت و پشتیبانی جدی دارد.

وی جایگاه رسانه استانی را در بین مردم خوب ارزیابی و تصریح کرد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته میزان مخاطب شبکه اشراق ۷۷ درصد بوده و هم‌اکنون جایگاه خوبی بین مراکز استانی سازمان دارد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز زنجان تصریح کرد: شبکه استانی صدا نیز در رتبه هفتم کشوری است و خوشبختانه استان زنجان در ردیف سه استان آخر در استفاده از گیرنده‌های ماهواره‌ای است.

صفری مهم‌ترین مطالبه مردم نواحی مختلف استان را بهره‌مندی از شبکه‌های دیجیتال دانست و افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر مسئولان و ساکنان مناطق باقی مانده استان در صورت تامین اعتبارات لازم امیدواریم که باقی‌مانده مناطق فاقد پوشش دیجیتال هم از این نعمت برخوردار شوند.

وی، تعداد ایستگاه‌های استان را ۱۳۷ ایستگاه اعلام کرد و گفت: ۹۸ درصد جغرافیای استان تحت پوشش پخش آنالوگ و ۹۰ درصد استان زیر پوشش دیجیتال است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، رسالت اصلی رسانه ملی را تعامل با دولت و مجلس در جهت رفع مشکلات و موانع توسعه استان دانست و تصریح کرد: برابر منویات رهبر معظم انقلاب، باید چارچوب حرکت همه وفاق، وحدت ملی، ایجاد روحیه امید و نشاط درجامعه و بیان خدمات نظام اسلامی باشد که در این راستا رسانه استانی همانند گذشته در این مسیر حرکت کرده و خواهد کرد.

انتهای پیام/ع

 

نام:

ایمیل:

نظر:

لطفا توجه داشته باشید: نظر شما پس از تایید توسط مدیر سایت نمایش داده خواهد شد و نیازی به ارسال مجدد نظر شما نیست